دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر ملوان: تارتار اهل اعتراض شدید به داور نیست/ کتبی و شفاهی خواهان حضور هواداران شدیم

مدیر ملوان: تارتار اهل اعتراض شدید به داور نیست  کتبی و شفاهی خواهان حضور هواداران شدیم
مدیر تیم ملوان گفت: تارتار مربی با شخصیتی است و اهل اعتراض شدید به داور نیست.
کد خبر : 880602

محمد باداَفره مدیر تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد آخرین وضعیت تیم ملوان برای بازی در خانه هوادار از هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: آماده‌ایم و امروز به تهران می‌آییم. در تمامی بازی‌ها برای ۳ امتیاز بازی می‌کنیم و به‌رغم اینکه هوادار تیم خوبی است، ولی هدف ما پیروزی است. سپاهان را در اصفهان شکست دادیم و از پرسپولیس امتیاز گرفتیم. در هیچ دیداری به کمتر از ۳ امتیاز راضی نمی‌شویم و حضور در رده چهارم جدول را غنیمتی می‌دانیم که نباید آن را از دست بدهیم.

مدیر تیم ملوان با انتقاد از اینکه بازی تیمش در خانه هوادار در غیاب تماشاگران است، عنوان کرد: بالغ بر ۵۰۰ هوادار ملوان تصمیم داشتند تا از انزلی راهی تهران شوند، ولی اعلام شد بازی‌های خانگی هوادار در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود. در حالی که ما کتبی و شفاهی درخواست حضور تماشاگران را داشتیم، اما با آن موافقت نشد. من در جلسه هماهنگی پیش از شروع بازی هم به این موضوع اشاره می‌کنم، چون طرفداران ما می‌خواستند تا همانند دیگر بازی‌ها از تیم‌شان دفاع کنند.

باداَفره در واکنش به اینکه خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران اعلام کرده به دلیل اعتراض زیاد مهدی تارتار سرمربی ملوان برای بازی‌های این تیم، داور جوان انتخاب نمی‌شود، عنوان کرد: تارتار مربی با شخصیتی است و اهل جار و جنجال نیست. همه مربیان در جریان بازی نسبت به قضاوت داور اعتراض می‌کنند و تارتار هم اعتراض می‌کند، اما او اهل اعتراض شدید نیست و اتفاقاً آرام و متین تیمش را از کنار زمین هدایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته