دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1402 - 22:27

حامدی فر: باید بهترین تصمیم را بگیرم/ نکونام خواست تا به استقلال برگردم+فیلم

حامدی فر: باید بهترین تصمیم را بگیرم  نکونام خواست تا به استقلال برگردم+فیلم
بازیکن خوزستانی گفت: از آن دسته بازیکنانی هستم که دوست دارم در استقلال بازی کنم ولی باید بهترین تصمیم را برای خودم بگیرم.
کد خبر : 863673

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید حامدی فر در پایان دیدار استقلال و ملوان بندرانزلی اظهار داشت: آقای نکونام با من تماس گرفت و خواست تا برگردم. الان هم برگشتم تا ببینم شرایط چه جوری پیش می‌رود و خدا چه می‌خواهد.

وی در خصوص اینکه چه داستانی با باشگاه استقلال دارد، او در لیست مازاد است یا باید مبلغ قراردادش را کم کند، گفت: چیزی به من نگفتند. خودم شرایطم خوب نبود با وجود اینکه قلباً دوست دارم در استقلال بمانم. شرایطی پیش آمد که در آن زمان من و باشگتاه تصمیم گرفتیم تا از استقلال بروم. یک مدت در تمرینات نبودم و حالا گفتند برگرد، برگشته‌ام تا ببینم شرایط چه جوری پیش می‌رود.

بازیکن خوزستانی در مورد اینکه در لیست فروش جواد نکونام بوده، عنوان کرد: چنین چیزی به من نگفتند. حالا باید ببینم شرایط چه می‌شود.

وی در واکنش به این موضوع که به باشگاه استقلال گفته بوده می‌خواهد در جایی باشد که بتواند بازی کند، تصریح کرد: چنین چیزی نیست. اکثر بازیکنان دوست دارند در استقلال بازی کنند. من هم از آن دسته بازیکنان هستم ولی باید ببینم شرایط خودم چه جوری پیش می‌رود. باید یک چیزی باشد که بهترین تصمیم را برای خودم بگیرم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته