دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1402 - 16:12

دلیل چادر ملو برای انصراف بابت شکایت از شمس آذر

دلیل چادر ملو برای انصراف بابت شکایت از شمس آذر
چادرملو شکایت خود را از شمس آذر در کمیته انضباطی پس گرفت.
کد خبر : 863165

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چادر ملو اردکان که از شمس آذر قزوین به کمیته انضباطی شکایت کرده بود از پیگیری شکایت خود انصراف داد.

شمس آذر فصل گذشته در ۹ دیدار از بازیکنی استفاده کرد که کارت پایان خدمت جعلی داشت و غیرقانونی به بازی گرفته می‌شد. اگر چه دقایق حضور این بازی در ۹ بازی کمتر از ۹۰ دقیقه بود، اما باشگاه سایپا با شکایت از شمس آذر باعث شد تا نماینده قزوین در فصل با سه امتیاز منفی فصل را شروع کند.  

پس از آن باشگاه‌های چوکای تالش، شهرداری همدان، چادر ملو اردکان و ون پارس اصفهان هم از شمس آذر شکایت کردند که چوکا انصراف داد و ون پارس امتیازش به آریو اسلامشهر واگذار شده است. بابت شکایت شهردای همدان سه امتیاز دیگر از شمس آذر کسر شد. البته باشگاه قزوینی تعهد داد اگر شکایت سایپا به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش CAS منجر به بازگرداندن سه امتیاز به سایپا شود،‌ سه امتیاز بازی رودررو به شهرداری همدان هم داده شود تا نماینده همدان از شکایت خود صرف‌نظر کند.

چادرملو هم به این دلیل انصراف داده که یقین دارد با اتمام مسابقات، دادگاه CAS امتیازی را برنمی‌گرداند و اگر مسابقات در جریان بود امتیازات برمی‌گشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته