دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چگینی: حق شمس آذر را در لیگ برتر خوردند/ امیدوارم مقابل تراکتور شانس یار ما باشد

چگینی: حق شمس آذر را در لیگ برتر خوردند  امیدوارم مقابل تراکتور شانس یار ما باشد
سرپرست شمس آذر قزوین گفت: محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن با دست بر سر خود کوبید و ترسید داور برای شمس آذر پنالتی بگیرد ولی حق ما را در لیگ برتر خوردند.
کد خبر : 872701

مصیب چگینی خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره حضور شمس آذر قزوین در رده پانزدهم جدول رده‌بندی اظهار کرد: مشکل اصلی ما در این فصل برنامه‌ریزی سازمان لیگ بوده، چون با وقفه‌های متوالی که در برگزاری مسابقات لیگ ایجاد شده نمی‌توانیم تیم را به آمادگی لازم برسانیم و بازیکنان به صورت متوالی از چرخه خارج می‌شوند. تیم شمس آذر صددرصد خصوصی اداره می‌شود و کار سختی است که با وجود هزینه‌های فراوان بتوانیم با افت و خیز‌هایی که در طول مسابقات پیش می‌اید شرایط استانداردی داشته باشیم.  

وی ادامه داد: از روز گذشته دور جدید تمرینات را پس از بازی با ذوب‌آهن آغاز کردیم و علیرضا رضایی هم به‌عنوان دروازه‌بان جدید به تیم اضافه شده است. خود را در حالی آماده بازی با تراکتور در تبریز می‌کنیم که چهار مصدوم پی از بازی با ذوب‌آهن داشتیم. مهدی محمدی، عرفان قهرمانی، محسن فرهانی و محمد پاپی غایب بودند و نبود آن‌ها تیم را اذیت کرد برای بازی شنبه ۲۹ مهر با تراکتور محمدی و پاپی برمی‌گردند، اما قهرمانی و فرهانی را در آن بازی هم نخواهیم داشت. مسلماً در ان بازی برای کسب امتیاز حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد و امیدوارم این بار شانس یار ما باشد فرصت‌هایی را که به دست می‌آورم از دست ندهیم.  

سرپرست تیم شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه کسر سه امتیاز از تیمش موجب شد تا رتبه سیزدهم جدول را از دست بدهد، یادآور شد: حداقل دو رده در جدول صعود می‌کردیم، ولی با وجود ارائه ادله باز هم سه امتیاز را از ما کسر کردند. برای تیمی که چندین بازیکن اصلی‌اش نخستین فصل حضورشان را در لیگ برتر تجربه می‌کنند کسر امتیاز ادامه فصل را دشوارتر می‌کند. با وجود همه سختی‌ها به هواداران قزوینی قول می‌دهم نهایت استفاده را از فرصت‌ها خواهیم برد و امتیاز‌های خوبی خواهیم گرفت تا تیم را به جایگاهی که لیاقت  را دارد بازگردانیم.

چگینی با یادآوری این موضوع که گل شمس آذر مقابل ذوب‌آهن سوخت، عنوان کرد: صحنه گل ما را که گرفته نشد از چند زاویه ببینید  تا متوجه شوید حق‌مان را پایمال کردند. در برنامه تلویزیونی علی خسروی را که کارمند خودشان است آورده‌اند و او هم به سود ما نظر نمی‌دهد و تصمیم داور را تأیید می‌کند. توپ به طور کامل به تور دروازه حریف خورد، ولی با تصمیم اشتباه داور مانع به گل رسیدن‌مان شد. در برنامه تلویزیونی هم تصمیم اشتباه داور را مورد تأیید قرار می‌دهند. در لحظات پایانی هم خطای پنالتی روی رحمان جعفری گرفته نمی‌شود در حال که محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن با دست بر سر خود کوبید و ترسید داور برای شمس آذر پنالتی بگیرد. اتفاقی که متأسفانه نیفتاد و حق شمس آذر را در لیگ برتر خوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته