دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر شمس آذر: تماشاگران پرسپولیس در عملکرد تیم ما تأثیری ندارند/ برای کسب بهترین نتیجه بازی می‌کنیم

مدیر شمس آذر: تماشاگران پرسپولیس در عملکرد تیم ما تأثیری ندارند  برای کسب بهترین نتیجه بازی می‌کنیم
سرپرست تیم شمس آذر گفت: تیم‌های میزبان صاحب تماشاگر به پشتوانه حمایتی که می‌شوند با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند ولی در عملکرد ما تأثیری ندارد.
کد خبر : 886451

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت شمس آذر قزوین برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: تمامی نفرات آماده بازی هستند و تنها مصدوم ما عرفان قهرمانی است که به دلیل کشیدگی شدید رباط صلیبی نهایتاً تا نیم فصل به تمرینات تیم اضافه می‌شود.

سرپرست تیم شمس آذر خاطرنشان کرد: تمام مجموعه ما بازی به بازی پیش می‌رود. بعد از دیداری که با صنعت نفت آبادان در هفته قبل داشتیم با ریکاوری خوبی که انجام دادیم آماده بازی با تیم خوب پرسپولیس شده‌ایم. انگیزه بالایی داریم تا بتوانیم دست پر از ورزشگاه آزادی خارج شویم. بازی سختی داریم ولی ثابت کردیم تیمی هستیم که در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی می‌گیریم.

چگینی درباره اینکه پرسپولیس با توجه به اینکه در بازی‌های اخیر خود نتایج جالبی نگرفته و از کورس قهرمانی فاصله گرفته، قطعاً با حمایت پرشور هواداران خود به دنبال کسب پیروزی است، تصریح کرد: تیم ما هم انگیزه‌های خاص خود را دارد. وقتی در بازی‌های بیرون از خانه، قابلیت خود را برای کسب نتیجه ثابت کردیم در بازی با پرسپولیس هم سرشار از انگیره هستیم. مهم ارائه فوتبال زیبا است و با اینکه تیم‌های میزبان صاحب تماشاگر به پشتوانه حمایتی که می‌شوند با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند ولی در عملکرد ما تأثیری ندارد. برای کسب بهترین نتیجه با پرسپولیس بازی می‌کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته