دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس باید تکرار می شد

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس باید تکرار می شد
کارشناس داوری دیدگاه خود را درباره صحنه‌های جنجالی بازی پرسپولیس و شمس آذر مطرح کرد.
کد خبر : 886890

حسین دشتگرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین اظهار کرد: گل تیم پرسپولیس درست بود، چون توپ بیش از ۳۰ سانت از خط دروازه رد شده بود و به دنبال آن اخراج سعید دقیقی هم تشخیص درست داور بود، چون اعتراض شدید و بی موردی داشت و با آمدن داخل زمین و داد و بیداد مستحق اخراج شد.

پیشکسوت داوری خاطرنشان کرد: اعلام پنالتی برای شمس آذر کاملاً درست بود. توپ از علی نعمتی رد شد، او دستش را تکیه کرد تا توپ به دروازه نرسد، اعتراض او هم باید با کارت زرد همراه می‌شد. ضمن اینکه خطای بعدی او می‌توانست با کارت قرمز مستقیم همراه شود و داور کمی مماشات کرد و به او کارت زرد دوم را نشان داد و اخراجش کرد.

دشتگرد افزود: پنالتی باید تکرار می‌شد و داور اشتباه کرد. زمانی که ضربه زده شد دو خطا صورت گرفت. دروازه‌بان پرسپولیس هر دو پایش از خط بیرون آمد و به جلو شیرجه زد، بازیکنان شمس آذر هم قبل از زدن ضربه وارد زمین شدند. داور سوت نزد و شمس آذر روی توپ برگشتی به گل رسید. 

پیشکسوت داوری یادآور شد: برخی داوران صحنه‌ای که برای پرسپولیس پنالتی اعلام شد را خطا نمی‌گیرند ولی مدافع شمس آذر روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد و داور به درستی اعلام پنالتی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته