دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 11:12

روشنک: ورزشگاه چادرملو در ۲۸ مورد اصلاحات نیاز دارد/ لیگ برتر پس از استاندارد شدن ورزشگاه‌ها شروع می‌شود

روشنک: ورزشگاه چادرملو در ۲۸ مورد اصلاحات نیاز دارد  لیگ برتر پس از استاندارد شدن ورزشگاه‌ها شروع می‌شود
مسئول مسابقات لیگ برتر گفت: باید یکسری اقدامات، اصلاحات و الزامات در ورزشگاه‌هایی که مشکل دارند به مرحله اجرا درآید تا بتوانیم لیگ برتر را شروع کنیم.
کد خبر : 916411

امیرحسین روشنک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه تیم چادر ملو اردکان توانست جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد، اما ورزشگاه نصیری یزد فاقد بسیاری از استاندارد‌های میزبانی در لیگ برتر است و مسئولان چادر ملو چگونه می‌توانند در لیگ برتر میزبانی کنند، اظهار کرد: شب گذشته به عنوان نماینده ویژه فدراسیون حضور داشتم و قبل از دیدار چادر ملو و دریای بابل، از ورزشگاه بازدید کلی به عمل آمد. قطعاً با شرایط کنونی این ورزشگاه قابلیت میزبانی در لیگ برتر را ندارد و باید تغییرات اساسی در آن صورت گیرد که اقدامات اولیه شروع شده است.

وی ادامه داد: پایه‌های اسکوربورد ورزشگاه نصب و عملیات بتن ریزی به پایان رسیده است. به زودی نامه‌ای به مسئولان تیم زده خواهد شد و ایراد‌هایی که ورزشگاه نصیری دارد اعلام خواهد شد. در صورتی که تمامی ایراد‌ها برطرف شود اجازه میزبانی در ورزشگاه نصیری به چادر ملو داده می‌شود. طبیعتاً همانند تیم‌هایی که پیش از این به لیگ برتر آمدند و استاندارد‌های مورد نظر در ورزشگاه معرفی شده رعایت شد به ورزشگاه نصیری هم در صورت رعایت استاندارد‌ها اجازه میزبانی داده می‌شود.

مسئول مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: ۲۸ مورد اصلاحات باید در ورزشگاه نصیری اجرایی شود و به جزء نمی‌توانم آنها را نام ببرم ولی از زمین چمن گرفته تا اسکوربورد ورزشگاه در میان موارد وجود دارد. فضای لازم برای تجهیز ورزشگاه نصیری موجود است و می‌بایست از فرصتی که تا شروع فصل جدید لیگ برتر دارند نهایت استفاده را ببرند تا اجازه میزبانی را داشته باشند. اگر تا پیش از شروع لیگ برتر استاندارد‌ها رعایت شود از اولین میزبانی اجازه استفاده از این ورزشگاه برای چادر ملو وجود دارد، اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد، از هر مقطعی در طول فصل که شرایط میزبانی احراز شود، بازی‌ها در ورزشگاه نصیری برگزار می‌شود.  

روشنک خاطرنشان کرد: دهه آخر مرداد زمان شروع لیگ برتر است، البته همان طور که مهدی تاج رئیس فدراسیون گفت یکسری اقدامات، اصلاحات و الزامات در ورزشگاه‌هایی که مشکل دارند به مرحله اجرا درآید تا بتوانیم لیگ برتر را شروع کنیم. پیش‌بینی ما دهه آخر مرداد است، اما اگر ورزشگاه‌ها به استاندارد لازم نرسند امکان تأخیر در شروع مسابقات بسیار زیاد است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته