دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1402 - 14:06

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در تیررس حزب‌الله

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در تیررس حزب‌الله
«هرتسی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در تیررس حزب‌الله در مرز فلسطین اشغالی با لبنان قرار گرفت.
کد خبر : 861422

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه های صهیونیستی روز گذشته گزارش دادند: نیروهای حزب‌الله لبنان این بار بازدید «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل از منطقه مرزی با جنوب لبنان را تصویربرداری کردند.

آمادگی های روزافزون حزب‌الله لبنان برای مقابله با هر گونه تجاوزگری احتمالی رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف سخت افزاری و نرم افزاری مورد اذعان رسانه ‌ها و حتی برخی مقامات صهیونیست قرار دارد.

چندی پیش حزب‌الله لبنان ویدئویی منتشر کرد که حمله نیروهای مقاومت لبنان به شهرک صهیونیست نشین «الجلیل» و مناطق تحت اشغال رژیم اسرائیل را شبیه‌سازی کرده بود، این امر واکنش مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت و آنها مدعی شدند که توان مقابله با حملات احتمالی حزب‌الله را دارند.

پیشتر منابع و مقامات صهیونیستی بارها اذعان کرده اند که همزمان با افول قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی در برابر بخش های مختلف جبهه مقاومت در لبنان، غزه، کرانه باختری و حتی سوریه و افزایش قدرتمندی های حزب‌الله لبنان، نقاط مختلف سرزمین های اشغالی و بویژه مراکز مختلف این رژیم در تیرس حزب‌الله لبنان قرار دارد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز روز گذشته در مراسم بزرگداشت شیخ عفیف النابلسی عالم مجاهد لبنانی تاکید کرد که در طول سالهای اخیر مقاومت با شکل های مختلف آن عامل غافلگیری آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد و ما شاهد گسترش مقاومت و افزایش دستاوردهای آن بوده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته