دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1402 - 11:56

نصرالله: اهانت به مقدسات را تحمل نمی‌کنیم/ منطقه با نابودی رژیم صهیونیستی آرام می‌شود

نصرالله: اهانت به مقدسات را تحمل نمی‌کنیم  منطقه با نابودی رژیم صهیونیستی آرام می‌شود
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا تأکید کرد: مسلمانان هرگونه اهانت و تعرض به مقدسات خود را تحمل نمی‌کنند.
کد خبر : 860446

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز شنبه در سخنرانی خود در روز عاشورای حسینی (ع) اظهار کرد: در موضوع قرآن کریم، همه جهان باید بدانند، ما امتی هستیم که تعدی و اهانت به مقدسات و نماد‌های خود را تحمل نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اهانت‌های مکرر به قرآن کریم در غرب افزود: این کار، تجاوزگری علیه ۲ میلیارد مسلمان و اسلام است و جوانان مسلمان در سراسر جهان باید برای مقابله با آن وارد عمل شوند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه کشور‌های اسلامی و وزرای خارجه آنها باید مواضعی متناسب با اهانت به دینشان که در سوئد و دانمارک اتفاق افتاد، اتخاذ کنند، تاکید کرد: جوانان مسلمان باید وظایف خود را انجام دهند و اهانت‌کنندگان به قرآن را مجازات کنند و منتظر نمانند که دیگران از دینشان دفاع کنند.

وی گفت که جهان شجاعت این جوانان را خواهند دید؛ جوانانی که حاضرند جان خود را فدای قرآن و دین خود کنند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما بر ایستادگی حزب‌الله در کنار مقاومت فلسطین تاکید می‌کنیم و نبرد آنها، نبرد ما است.

سید حسن نصرالله همچنین تاکید کرد: با اصرار صهیونیست‌ها به هتک حرمت مسجد الاقصی، در نشست شورای همکاری اسلامی باید در قبال این هجمه‌ها موضع‌گیری شود. رژیم صهیونیستی رژیمی باطل، ویروس فساد در منطقه ما و غده سرطانی است. تا این غده سرطانی ریشه‌کن نشود، منطقه آرام نخواهد گرفت. افراد آزاده در سراسر جهان باید ملت ستم‌دیده و صبور فلسطین را حمایت و یاری کنند. مردم فلسطین امروز بیش از پیش به مقاومت ایمان دارند و به آن تکیه کرده‌اند. آن‌ها شهید می‌دهند و با سلاح سرد، بمب، تفنگ و سنگ جهاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان با تمام قدرت بر ایستادگی در کنار ملت فلسطین تاکید می‌کنیم و نبردمان را یک نبرد و آینده‌مان را یک چیز می‌دانیم. مردم یمن همچنان در حال پایداری و مقاومت هستند. آتش‌بس غیررسمی برای ملت عزیز یمن کافی نیست. مردم یمن این حق را دارند که تجاوازت علیه‌شان به طور کامل متوقف شود. مردم یمن رهبری شجاع دارند. بعد از شکست سیاسی و نظامی آمریکا در سوریه، واشنگتن همچنان تحریم این کشور با قانون ظالمانه سزار را پیش می‌برد. هر فرد آزاده و شرافتمندی باید تحریم‌های سزار علیه سوریه را بشکند. ما در کنار ملت سوریه ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته