دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1402 - 10:09

رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب‌الله نیرو‌های خود را تقویت می‌کند

رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب‌الله نیرو‌های خود را تقویت می‌کند
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب‌الله، مواضع خود را در شمال سرزمین‌های اشغالی تقویت می‌کند.
کد خبر : 860575

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در واکنش به سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله درباره توان و قدرت مقاومت، ارتش اسرائیل نیرو‌های خود را در مرز‌های شمالی تقویت خواهد کرد.

در همین راستا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز شنبه، جلسه‌ای ویژه با حضور «یواو گالانت» وزیر جنگ  و فرماندهان نظامی برگزار کرد.

به گزارش آنا، دبیرکل حزب‌الله لبنان چند روز پیش اظهار کرد: ما بر ایستادگی حزب‌الله در کنار مقاومت فلسطین تأکید می‌کنیم و نبرد آنها، نبرد ما است.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ما از ضاحیه بر موضع حزب‌الله و مقاومت در ایستادگی در کنار ملت فلسطین با آنچه در اختیار داریم، تأکید می‌کنیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: در رسانه‌ها می‌گویند که امروز یا فردا نخست وزیر دشمن صهیونیست با ژنرال‌های خود درباره بررسی و نوع برخورد با مسئله مرز‌های جنوب لبنان دیدار خواهد کرد. به آن‌ها می‌گوییم که درباره هرگونه حماقت و گزینه‌های اشتباه برحذر باشید. مقاومت لبنان مماشات نخواهد کرد و آماده بازدارندگی و مقابله و آزادی در برابر هرگونه حماقت اسرائیلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته