دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

جذب ۴۰۰ نیروی بهداشت از طریق کنکور سال آینده

جذب ۴۰۰ نیروی بهداشت از طریق کنکور سال آینده
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از جذب ۴۰۰ نیروی بهداشت از طریق کنکور سراسری در سال آینده خبر داد.
کد خبر : 860103

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعظم گودرزی در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مدرس كشوری مراقبین سلامت که به میزبانی قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه دوره مدیریت بحران براساس سند تحول بنیادین برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا در سال تحصیلی آینده ۴۰۰ نیروی بهداشت برای مدارس از طریق کنکور سراسری جذب شود.

وی با تأکید بر اینکه استان‌های فارس، کردستان، آذربایجان شرقی و قم به ترتیب قطب اول تا چهارم در برگزاری دوره تربیت مدرس كشوری مراقبین سلامت هستند، عنوان کرد: ۱۰ درصد مراقبین سلامت از استان‌های همجوار دراین استان‌ها گرد هم می‌آیند تا موضوعاتی که به‌عنوان تهدید در سال تحصیلی آینده پیش خواهد آمد توسط استادان مطرح کشوری به آنان آموزش داده شود.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: دوره‌های توانمندسازی در حقیقت به منظور گسترش صلاحیت‌های حرفه‌ای با توجه به رتبه بندی معلمان و ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای مراقبین سلامت طراحی شده است.

گودرزی با بیان اینکه آمادگی برگزاری دوره‌های توانمندسازی تکمیلی را داریم، گفت: افراد بعد از گذراندن دوره مدیریت بحران گواهی‌نامه مدرس کشوری دریافت می‌کنند و مراقبین سلامت باید فرهنگیان استان قم را به ترتیب اولویت، آموزش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته