دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1402 - 14:04

فرهادیان: تاریخ جدید انتخابات فدراسیون بولینگ اعلام خواهد شد/ کاندیدای جدیدی ثبت‌نام نمی‌شود

فرهادیان: تاریخ جدید انتخابات فدراسیون بولینگ اعلام خواهد شد  کاندیدای جدیدی ثبت‌نام نمی‌شود
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: تصمیم داریم ظرف ۴۵ روز آینده تاریخ جدید مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد را پس از هماهنگی با خود فدراسیون مربوطه اعلام کنیم.
کد خبر : 859341

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص لغو دوباره مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار کرد: نظر به وجود برخی ابهامات با نظر اعضای محترم مجمع، تنفس ۴۵ روزه برای انتخابات در نظر گرفته شد. تصمیم داریم ظرف مدت یاد شده با هماهنگی فدراسیون مجمع را برگزار کنیم.

وی درباره اینکه آیا تایید صلاحیت‌ها همین نفرات هستند یا که ممکن است دوباره از ابتدا پروسه ثبت نام‌ها انجام شود، گفت: تصمیمی برای ثبت‌نام مجدد از کاندیدا‌ها نداریم.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در واکنش به اینکه لغو ۳ باره یک مجمع اتفاق خوبی نخواهد بود، عنوان کرد: بحث حمایت و در نظر گرفتن صلاح رشته ورزشی است، نظر به مکاتبه فدراسیون جهانی این رشته و با عنایت به رعایت قوانین و مقررات داخلی کشورمان این تصمیم گرفته شد تا اعضای خانواده این رشته و فعالیت ورزشکاران دچار آسیب نشود. اولویت وزارت ورزش و جوانان موفقیت و پیشرفت رشته ورزشی بولینگ و بیلیارد است و در همین راستا این تصمیم با نظر مجمع اخذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب