دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1402 - 19:32

واکنش فرهادیان به شایعه لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

واکنش فرهادیان به شایعه لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد واکنش نشان داد.
کد خبر : 859193

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد قرار بود روز سوم تیر برگزار شود، اما به دلیل همزمانی با مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در ایران و با نامه نگاری‌های انجام شده با مسئولان وزارت ورزش این انتخابات به روز یازدهم تیر موکول شد.

مجمع قبلی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ۱۱ تیر برگزار شد، اما با وجود انجام تمام اقدامات لازم به سرانجام نرسید چراکه اکثریت اعضای مجمع به محض اطلاع از فهرست نهایی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده و اینکه نام هاشم اسکندری در میان آن‌ها نبود، اقدام به ترک محل کردند. باقی ماندن تعداد انگشت شماری از اعضای مجمع، آن را از وجاهت قانونی انداخت و به همین دلیل رای به لغو داده شد.

دوباره پس از آن وزارت ورزش انتخابات جدید این رشته را روز ۳۱ تیر در نظر گرفت این در حالی است که در فضای مجازی شایعاتی شکل گرفته مبنی بر اینکه ممکن است در صورتی که هاشم اسکندری تایید صلاحیت نشود بار دیگر با تعویق همراه شود.

در این رابطه آرش فرهادیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه آیا انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار می‌شود یا خیر، گفت: طبق برنامه مجمع انتخاباتی این فدراسیون را فردا برگزار خواهیم کرد. نظر جدیدی از سوی مراجع نظارتی ابراز نشده و همچنین تصمیمی هم برای عدم برگزاری مجمع اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته