دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیروانی: بیرانوند اشتباه کرد اما هواداران او را می بخشند/ پرسپولیس نمی تواند کسی را دور بزند+فیلم

پیروانی: بیرانوند اشتباه کرد اما هواداران او را می بخشند  پرسپولیس نمی تواند کسی را دور بزند+فیلم
مدیر تیم پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند اشتباه کرد اما این کار را کرد که پولش را بگیرد، هواداران پرسپولیس او را می‌بخشند و از علی حمایت می‌کنند.
کد خبر : 857365

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین پیروانی در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خوب است ، سعی می کنیم تا قرارداد بازیکنان تمدید شود. سعی می کنیم با حفظ شرایط بازینکنان جدید اضافه شوند. سه تا جام را با خود یدک می‌کشیم، سه تا قهرمانی داریم. ان‌شاءالله امسال هم با تمام قدرات برای قهرمانی می‌آییم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس دیر وارد فصل نقل و انتقالات شد اما بازیکنان مدنظر گل‌محمدی جذب و تمدید قرارداد شدند، گفت: اینجا پرسپولیس است، همه به نوعی افتخار می‌کنند در کنار باشگاه و نام بزرگ پرسپولیس باشند. خدا را شکر شرایط خوب پیش می‌رود و امیدواریم نتایجی که فصل قبل گرفتیم را در این فصل تکرار کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد اینکه به کمیته اخلاق فدراسیون دعوت شده، تصریح کرد: فکر می‌کنم حقایق را نباید بگوییم. اگر می‌آمدیم و تعریف می‌کردیم، می‌گفتیم دست‌تان درد نکند. امسال در لیگ، جام جذفی، لیگ قهرمانان آسیا، تیم ملی حتی تیم ملی امید (المپیک) بازیکن داریم. با این تعداد بازی و سال سختی که داریم با ۱۹ بازیکن بزرگسال می‌شود ادامه داد. ۱+۶ سهمیه بازیکن خارجی است و اگر زیر ۶۰ درصد بازی کند، یک سهمیه در سال آینده کم می‌شود. یعنی اگر ۶ بازیکن خارجی بیاورید باید ۶۰ درصد بازی‌ها را بازی کنند. وجود ۶ بازیکن خارجی به ضرر تیم ملی هم هست چون لیگ خارجی می‌شود.

پیروانی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی پرسپولیس را رها می کند برای چیست؟ مطمئن باشید چون مقداری از سهام ما رفته به بورس نمی‌توانیم کسی را دور بزنیم. علیرضا بیرانوند اشتباه کرد اما این کار را کرد که پولش را بگیرد. نفر اول گلر ایران است و بازیکن بزرگی است و اکنون در حال تلاش است جبران کند. هواداران پرسپولیس او را می‌بخشند و از علی حمایت می‌کنند.

وی افزود: پنج‌شنبه به مدت ۸ روز به ترکیه می‌رویم. ما محکوم به برد و قهرمانی هستیم و امسال هم برای قهرمانی به میدان می‌رویم. بدعت بدی در فوتبال ما هست که خوش استقبال و بد بدرقه هستیم. اگر بهترین جشن هم برای کسی بگیرند اما چون ناراحتی هست شاید قبول نکنند. از کامیابی نیا و بقیه عزیزان تشکر می‌کنم و زحمت کشید.

صحبت‌های کامل افشین پیروانی را در فیلم‌های زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته