دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نام دو استقلالی بزرگسال در لیست 50 نفره تیم امید برای بازی‌های آسیایی/ انتخاب نهایی دست عنایتی است

نام دو استقلالی بزرگسال در لیست 50 نفره تیم امید برای بازی‌های آسیایی  انتخاب نهایی دست عنایتی است
در لیست 50 نفره‌ای که فدراسیون فوتبال برای بازی‌های آسیایی به هانگژو ارائه کرده نام دو بازیکن بزرگسال استقلال قرار دارد.
کد خبر : 858466

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اردیبهشت ماه سال جاری فدراسیون فوتبال قبل از اینکه سرمربی تیم ملی امید مشخص شود با توجه به بازه زمانی که کمیته ملی المپیک داشت مجبور شدند لیست 50 نفره اعضای تیم امید را جهت ثبت نام در سامانه بازی های آسیایی اعلام کند.

در این لیست نام دو بازیکن بزرگسال رد شده که طبق پیگیری خبرنگار آنا این دو بازیکن سید حسین حسینی و ارسلان مطهری دو بازیکن استقلال هستند و طبق قاعده سرمربی فعلی تیم ملی امید برای انتخاب بازیکن نهایی در بازی های آسیایی باید از این فهرست 50 نفره، شاگردانش را انتخاب کند و اگر تصمیم باشد تیم امید با سهمیه بازیکن بزرگسال در این رقابت ها شرکت کند باید از بین اسامی رد شده این نفرات را انتخاب کند.

البته پیش از این رضا عنایتی سرمربی تیم امید اعلام کرده بود در حال مکاتبه با کمیته ملی المپیک هستند که بتوانند نفرات جدید را به لیست اضافه کنند اما به نظر نمی رسد فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بتوانند در اسامی تغییری ایجاد کنند.

در هر صورت انتخاب نهایی 22 نفر با تصمیم عنایتی است و باید دید او از سید حسین حسینی و ارسلان مطهری برای حضور در بازی های آسیایی استفاده می کند یا خیر. در اردوی فعلی که تیم امید در ترکیه است باشگاه استقلال دو بازیکنش را به تیم امید نداد و باید دید برای بازی های آسیایی حاضر به همکاری با تیم امید هستند یا خیر.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته