دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخشان: بیرانوند به روح هواداران دو تیم ضربه زد و اشتباه بزرگی کرد/ حرف پیروانی در مورد او درست بود

درخشان: بیرانوند به روح هواداران دو تیم ضربه زد و اشتباه بزرگی کرد  حرف پیروانی در مورد او درست بود
مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان بزرگ سوای بحث بازی کردن در پرسپولیس، یک سری تعهدات اخلاقی و فرهنگی در جامعه دارند.
کد خبر : 857496

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه روز گذشته افشین پیروانی درباره علیرضا بیرانوند گفته که او اشتباه کرده و باید خودش را نشان دهد، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار متنی در فضای مجازی به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و پیروانی را آنفالو کرده، اظهار داشت: باید بپذیریم فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس حرکتی اشتباه بوده و نباید چنین کاری می‌کرد چون تبعات خوبی را به همراه نداشت. 

بیرانوند اشتباه بسیار سنگینی را مرتکب شد

وی ادامه داد: شنیدیم سه هوادار علاقه‌مند به پرسپولیس و بیرانوند جان خود را بر اثر ایست قلبی از دست دادند. چنین شنیده‌ای قطعی باشد یا نباشد، بازیکنان بزرگ نباید فراموش کنند که فقط متعلق به پرسپولیس یا تیم دیگری نیستند و عملکرد آنها به مردم مرتبط است. سوای بازی در پرسپولیس مردم علاقه‌مند به پرسپولیس تعلق دارند که با این تیم زندگی می‌کنند. بازیکنان باید متعهد باشند و در قضیه رفت و برگشت بیرانوند به پرسپولیس خانواده‌ها آسیب دیدند و هواداران دو تیم استرس زیادی را متحمل شدند. این طوری نیست که از قضیه ساده بگذریم، کسی را آنفالو کنیم و اشتباه‌مان را نپذیریم. به نظرم بیرانوند اشتباه بسیار بسیار سنگینی را مرتکب شد و این اشتباه تأثیرگذار بود. صحبت‌های افشین پیروانی از سر دلسوزی بوده و درست گفته، من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس باید رفتار خود را مدنظر قرار دهند و بدانند در کجا و برای چه تیمی بازی می‌کنند.

بیرانوند باعث دلخوری افراد زیادی شد

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگ جدا از بحث بازی کردن در پرسپولیس، یک سری تعهدات اخلاقی و فرهنگی در جامعه دارند. باید آنها را لحاظ کنند تا از حواشی کاسته شود. پول چیز خوبی است و من نمی‌گویم از آن بگذرند ولی باید ببینیم این پول را کجا، در چه شرایطی و چه جوری می‌گیرید. این پولی که می‌گیرید به دیگران لطمه می‌زند یا نمی‌زند. فقط گرفتن پول نیست، باید تبعات آن را بپذیرید. تغییر و تحولاتی که بیرانوند رقم زند لطمات زیادی را به روح و روان هواداران دو تیم زد و خانواده‌ها را درگیر کرد. او خیلی‌ها را ناراحت کرد و متأسفانه باعث دلخوری افراد زیادی شد. ضمن اینکه خیلی‌ها را امیدوار و ناراحت کرد. خدا را شکر که به خیر گذشت و بیرانوند بار دیگر برای پرسپولیس بازی می‌کند. امیدوارم با کوشش و تلاش خود بتواند این اتفاق اشتباه را با کمک به تیم از ذهن طرفداران پرسپولیس خارج کند. کاری کند تا هواداران این مشکل حل شده را فراموش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته