دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه علمی کاربردی؛

مجوز اجرای ۵۲ دوره آموزش کوتاه‌مدت تقاضامحور صادر شد

مجوز اجرای ۵۲ دوره آموزش کوتاه‌مدت تقاضامحور صادر شد
مجوز اجرای ۵۲ دوره آموزش کوتاه‌مدت علمی و کاربردی تقاضامحور و اجرای سه دوره عیب‌یابی و نگهداشت دستگاه‌های اتاق عمل و آزمایشگاه تشخیص پزشکی صادر شد.
کد خبر : 856439

به گزارش خبرنگار آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفتاد و نهمین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه‌مدت علمی و کاربردی به ریاست اصغر کشت‌کار قائم‌مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه‌مدت دانشگاه جامع علمی و کاربردی در این نشست اظهار کرد: دوره‌های عیب‌یابی و نگهداشت اجزا و قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه‌های اتاق عمل و همچنین عیب‌یابی و نگهداشت اجزا و قطعات الکترونیکی دستگاه‌های آزمایشگاه تشخیص پزشکی با هدف آشنایی مهارت‌جویان با اصول کار و روش‌های نگهداری، تعمیر و کالیبراسیون دستگاه‌های اتاق عمل و دستگاه‌های آزمایشگاه تشخیص پزشکی برگزار می‌شود.

وحید بیگدلی‌راد عنوان کرد: در مجموع مجوز اجرای ۵۵ عنوان دوره آموزش کوتاه‌مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای ۱۵ واحد متقاضی در هشت استان صادر شد که این دوره‌ها ظرفیت آموزش نزدیک به ۴ هزار و ۳۶۹ نفر مهارت‌جوی واجد شرایط را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته