دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امروز آخرین مهلت نام‌نویسی جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی

امروز آخرین مهلت نام‌نویسی جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی
فراخوان نام‌نویسی جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۲ از ۲۹ مهر آغاز شده و امروز ۱۹ آبان به پایان می‌رسد.
کد خبر : 878117

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۲ از ۲۹ مهر آغاز شد و باتوجه به تقاضای متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی، تمدید مهلت نام‌نویسی انجام شد در همین راستا متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا امروز ۱۹ آبان با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به نشانی https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل نام‌نویسی را انجام دهند.

فرآیند به‌کارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تأیید واحد‌های استانی، برای تأمین نیاز‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و هم چنین رشته‌های جدید در قالب گروه درس‌های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان‌بندی مناسب صورت گیرد.

حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال است و جذب مدرس به‌صورت بومی در واحد‌های استانی صورت می‌گیرد.

همچنین ملاک نام‌نویسی قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳ هزار و ۸۰۹ نفر است که نیازسنجی آن در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیاز‌های زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش‌های عالی علمی کاربردی از طریق واحد‌های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته