دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قائم‌مقام مدیرعامل شرکت یوبیتکس مطرح کرد؛

ضرورت ارتقای دانش روز معامله‌گران در بازار‌های دیجیتال

ضرورت ارتقای دانش روز معامله‌گران در بازار‌های دیجیتال
قائم‌مقام مدیرعامل شرکت یوبیتکس گفت: مهم‌ترین گام برای ورود به بازار‌های مالی دیجیتال و رمزارز‌ها این است که آگاهی و دانش کافی برای معامله‌گر ایجاد شود.
کد خبر : 854793

محمد یعقوبی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت یوبیتکس با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله برای ورود به بازار ارز‌های دیجیتال این است که سرمایه‌گذار از دانش کافی برخوردار باشد تا بتواند اصل سرمایه و دارایی خود را حفظ کند.

او افزود: سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار‌های مالی دیجیتال توجهی به تبلیغات نداشته باشند، زیرا معامله گران قبل از هر چیزی نیاز به حفظ امنیت سرمایه دارند و تفاوتی ندارد که این سرمایه قرار است در بازار داخلی استفاده شود یا بازار خارجی.

راه کاهش زیاندهی و از بین رفتن دارایی مشتریان بازارهای مالی دیجیتال

یعقوبی

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت یوبیتکس با حضور دربیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت: با توجه به اینکه صیانت سرمایه مشتریان از برنامه‌های اصلی شرکت ما است تلاش کردیم در سال‌های قبل به مشتریانی که بیشترین حجم معاملات را انجام می‌دهند خدمات ویژه‌ای ارائه داده و نسبت به شرکت‌ها و پروژه‌های دارای ریسک بالا اطلاعات کافی بدهیم و بدین ترتیب مانع زیاندهی و از بین رفتن دارایی مشتریان خود شویم.

یعقوبی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکلات در پلتفرم‌ها به دلیل نو بودن بازار‌های مالی دیجیتال بالا است بنابراین سعی می‌کنیم با شناسایی طرح‌های دارای ریسک بالا مانع زیاندهی سرمایه گذاران شویم.

او خاطرنشان کرد: به منظور گسترش دانش مالی مردم در بازار‌های مالی دیجیتال اقدام به راه اندازی آکادمی یوبیتکس کردیم و به صورت محدود اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم.

هشدار به حضور کلاهبرداران در بازار‌های مالی دیجیتال

این کارشناس اقتصادی درباره کلاهبرداری‌های انجام شده در بازار‌های مالی دیجیتال اظهار کرد: کلاهبرداران در بازار‌های مالی دیجیتال تمامی مسیر‌های ورود به خود را می‌بندند تا امکان شناسایی و دسترسی به آن‌ها از سوی مالباختگان به حداقل برسد به همین جهت باید با افزایش آگاهی سرمایه گذاران و اعلام پروژه‌های خطرناک به آن‌ها مانع از میان رفتن سرمایه‌های مردم شویم.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت یوبیتکس با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تاکید کرد: هنگامی که مشتری اقدام به خرید می‌کند پیش از واریز اطلاعات پروژه را در اختیار قرار می‌دهیم و خرید‌های پرریسک را اعلام می‌کنیم، اما نمی‌توانیم مانع خرید شویم. توجه به اعلام هشدار بستگی به مشتری دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته