دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 13:03

متهم تبعیدی سردسته باند سرقت شد

مرد جوان که دو سال قبل به شهرستان گناوه تبعید شده بود، با همدستی دو نفر اقدام به سرقت می‌کرد. متهمان در تحقیقات به ده‌ها سرقت اعتراف کرده و تحقیقات برای مشخص شدن جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.
کد خبر : 85447

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، به‌دنبال، وقوع چندین سرقت طلا و جواهر از خانه‌های شهرستان گناوه، تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد.


با جمع‌آوری مدارک و مستندات، کارآگاهان عامل این سرقت‌ها را که مرد جوانی به نام رامین و اهل استان قم بود، دستگیر کردند. متهم جوان در مقابل مدارک پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: به منظور گذراندن دوره مجازات حدود دو سال قبل به استان بوشهر شهرستان گناوه تبعید شده و در گمرک گناوه مشغول به کارگری شدم. بعد از مدتی کار در گمرک با دو نفر آشنا شدم و با آنها تصمیم به سرقت گرفتم. ما روزهای تعطیل راهی خانه‌ها می‌شدیم و از آنها سرقت می‌کردیم.


با اعترافات متهم جوان دو همدستش نیز دستگیر شدند. سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر در رابطه با این خبر به آنا گفت: متهمان دستگیر شده تا کنون به ده فقره سرقت خانه،سرقت یکی از اماکن دولتی و دو سرقت دیگر اعتراف کرده‌اند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد. بازسازی صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان درحال انجام است و تلاش می‌شود با همکاری مرجع قضایی اموال مسروقه از آنها باز پس گرفته شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: خانه سرقت طلا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته