دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1402 - 12:06
مدیرعامل باشگاه شمس آذر در گفت‌وگو با آنا:

بازیکنی از استقلال و پرسپولیس نمی‌‌خواهیم/به فکر سقوط نیستیم

بازیکنی از استقلال و پرسپولیس نمی‌‌خواهیم به فکر سقوط نیستیم
مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: هدف اصلی ما تثبیت در لیگ برتر است و می‌خواهیم از ابتدای فصل خطر سقوط را حس نکنیم.
کد خبر : 852560

شهاب زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه پس از عقد قرارداد جدید با سعید دقیقی به عنوان سرمربی، برنامه‌های تیمش برای فصل جدید مشخص شده، اظهار داشت: با توجه به اینکه قرارداد دقیقی در آخرین ساعت کاری روز گذشته امضا شد، قرار بر این شده تا امروز برنامه‌های تمرینی تیم و اردوهای مدنظر مشخص شود. البته با شرایطی که حادث شده از هفته آینده تمرینات آغاز می‌شود ولی زمان دقیق آن مشخص نیست. 

وی درباره اینکه در کادرفنی سعید دقیقی تغییراتی ایجاد خواهد شد یا او با همان دستیاران به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: نه فکر نمی‌کنم تغییری رخ دهد اما ممکن است یک تغییر باشد که هنوز قطعی نیست. دقیقی هنوز دستیاران خود را به صورت رسمی معرفی نکرده اما مهرداد کریمیان دستیار اول او خواهد بود، شهرام مهربان مربی دروازه‌بان‌هاست، آرمین گلریز، مرتضی شهسواری و مهدی برزگر هم دیگر دستیاران دقیقی خواهند بود. اگر تغییری هم نیاز باشد به ما اعلام می‌کند.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در مورد اینکه فهرست بازیکنان مازاد و مورد نظر تیم از سوی دقیقی اعلام شده، یادآور شد: از قبل فهرستی به باشگاه داده بودند ولی چون احتمال تغییر وجود دارد، ان‌شاءالله امروز فهرست اصلی را به ما اعلام می‌کنند. 

وی در خصوص اینکه از تیم‌های بزرگ لیگ برتر مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنی مدنظر باشگاه شمس آذر است، عنوان کرد: از تیم‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال بازیکنی در لیست نیست و از دیگر تیم‌های لیگ برتری و بازیکنانی که در لیگ دسته یک بازی کردند نفراتی حضور دارند. جذب بازیکن خارجی هم در سیاست‌های باشگاه نیست و در آینده مشخص می‌شود جذب بازیکن خارجی اجرایی می‌شود یا اینکه اقدامی در این زمینه نمی‌کنیم.

زندی در مورد اینکه هدف‌گذاری باشگاه شمس آذر در فصل آینده لیگ برتر چیست، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما تثبیت در لیگ برتر است و می‌خواهیم در اولین فصل حضور بمانیم. تیم از ابتدای فصل خطر سقوط را حس نکند و بتواند در میانه‌های جدول بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته