دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حجازی‌فر: علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی ندارم؛ عاشق بوی روزنامه‌ام

حجازی‌فر: علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی ندارم؛ عاشق بوی روزنامه‌ام
دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی گفت: ما در عرصه عروسکی نیاز به فکر‌ها و تجربیات جدید داریم، ظرفیت و استعداد‌های عروسکی باید شناسایی شود.
کد خبر : 852322

هادی حجازی فر دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره برپایی جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک گفت: ما فکر‌ها و تجربیات زیادی به ویژه در بخش خصوصی داریم و هنر ظرفیت بی شماری برای شناسایی آن‌ها دارد.

وی در ادامه یادآور شد: در بحث فرهنگ‌سازی باید روی این استعداد‌ها کار کنیم تا خروجی‌های خوبی داشته باشیم. استعداد‌ها می‌تواند تبدیل به خروجی‌های خوبی شود و بر اقتصاد هنر اثر بگذارد.

حجازی‌فر اظهار داشت:‌ اینکه ما در جشنواره تئاتر عروسکی کاری انجام دهیم و صرفا برای یک تعداد تماشاگر خاص کار‌ها اجرا شود، کافی نیست این فضا باید تبدیل به سرمایه‌های زیادی شود که همگان آن‌ها را ببینند. بخش خصوصی در این عرصه خیلی می‌تواند کمک کند.

دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک با بیان اینکه علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی ندارد، توضیح داد: ترجیح می‌دهم از طریق روزنامه‌ها و مجلات اخبار را دنبال کنم، من هنوز هم بوی روزنامه‌ها را دوست دارم. البته منکر فضای مجازی نمی‌شوم، اما خیلی به مذاق من خوش نمی‌آید.

وی درباره تغییراتی که در رشته‌های درسی تئاتر در دانشگاه‌ها ایجاد شده، گفت: این مساله را کم و زیاد شنیده‌ام که تغییراتی در رشته‌ها صورت گرفته، البته موافق برخی از آن‌ها هستم ولی از گرایش‌ها اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته