دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر طهرانچی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

به‌هم‌رسانی صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان در رویداد «عصر امید»

به‌هم‌رسانی صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان در رویداد «عصر امید»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویداد عصر امید، رویداد به‌هم‌رسانی بین صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیانی است که در بستر دانشگاه خلق می‌شوند.
کد خبر : 850249

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: برگزاری عصر امید به صورت ملی دانشگاه را به این نتیجه رساند که عصر امید‌های بعدی به صورت تخصصی در کانون‌های صنعتی کشور برگزار شوند.

وی افزود: سومین رویداد تخصصی عصر امید امسال از هشتم خرداد آغاز شد و تا یازدهم خرداد ادامه داشت و شرکت‌ها از سراسر ایران مهمان سیرجانی‌ها بودند.


طهرانچی بیان کرد: توسعه علمی نیازمند ابزار است، در گذشته ابزار توسعه آموزشی کلاس و استاد بود، توسعه فناوری و ارتباط صنعت و دانشگاه ابزار نوآوری و رویداد‌های بهم‌رسانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: رویداد عصر امید، رویداد به‌هم‌رسانی بین صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیانی است که در بستر دانشگاه خلق می‌شوند.

طهرانچی با بیان اینکه برگزاری رویداد‌های عصر امید بسیار مهم هستند، تاکید کرد: مشاهده شرکت‌ها نشان می‌دهد که از رویداد تا رویداد می‌توانند با دست پر ارتباط برقرار کنند و این موضوع برای دانشگاه آزاد اسلامی مایه مباهات است.

به گزارش آنا، رویداد و نمایشگاه تخصصی عصر امید استان کرمان با توجه به ظرفیت‌های شهرستان سیرجان و برای نخستین‌بار به‌صورت تخصصی در بخش صنایع از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته