دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1402 - 12:48
با تصمیم فدراسیون کشتی

مازندران میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد/برگزاری انتخابی ۳ وزن در مجارستان

مازندران میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزاری انتخابی ۳ وزن در مجارستان
پس از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی، برنامه‌ی تیم ملی کشتی آزاد تا رقابت‌های رنکینگ مجارستان مشخص شد.
کد خبر : 850148

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کادر فنی اردوی یک هفته‌ای این تیم برای نظارت بر ریکاوری کشتی‌گیران پس از جام تختی و همچنین انجام برخی از تست‌های آمادگی جسمانی مختص نفرات اصلی تیم و کشتی‌گیران اعزامی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان از روز ۱۱ خردادماه در مازندران، برگزار می‌شود.

این اردو به گونه‌ای است که کشتی‌گیران مازندرانی فقط روز‌ها در اختیار کادر فنی هستند و شب‌ها در کنار خانواده و در منزل خود حضور دارند و فقط کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و چند کشتی گیر غیر مازندرانی در مازندران اسکان خواهند یافت.

پس از این اردو، اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روز‌های ۲۳ خردادماه لغایت ۵ تیرماه در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود و پس از چند روز استراحت، کشتی‌گیران اردوی بعدی خود را از روز ۹ تیرماه آغاز می‌کنند که در پایان این اردو و در دهه سوم تیرماه ۶ کشتی‌گیر برای برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راهی کشور مجارستان می‌شوند.

تیم ملی کشتی آزاد دو رقابت بازی‌های آسیایی چین در اواخرشهریورماه و رقابت‌های جهانی صربستان و گزینشی المپیک در اوایل مهرماه را پیش‌رو دارد و در ادامه رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، در دستور کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته