دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1402 - 09:24
‌می‌خواهم در صربستان مدال نقره‌ام را به طلا تبدیل کنم

میرزازاده: تمام تلاشم این است نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم

میرزازاده: تمام تلاشم این است نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که نماینده شایسته‌ای برای کشورم در مسابقات پیش‌رو از جمله قهرمانی جهان باشم.
کد خبر : 850274

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین میرزازاده در خصوص حضورش در مسابقات بین‌المللی قرقیزستان به سایت فدراسیون کشتی گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تدارکات خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برای ما دیده شده است.

وی در مورد حضورش در رقابت‌های جهانی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که کشتی‌های خوبی بگیرم و بتوانم به عنوان نماینده‌ی شایسته‌ای برای کشورم در رقابت‌های جهانی صربستان باشم و بتوانم مدال نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.

میرزازاده در مورد هدف اصلی خود گفت: هدف اصلی کسب موفقیت و مدال طلا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پایس است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی در مورد حضور رقبای سرسخت در رقابت‌های جهانی و المپیک، گفت: هرچه مسابقات سطح بالاتری داشته باشد و حریفان سرسخت‌تری داشته باشی پیروزی و کسب موفقیت شیرینی‌های بیشتری دارد و سطح کیفی این مسابقات را بالا می‌برد. قطعا برای پیروزی مقابل رقبا می‌روم و در مقابل هر حریفی قرار بگیرم سعی می‌کنم که بهترین عملکرد خود را داشته و در نهایت به موفقیت برسم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته