دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1402 - 16:36
پس از جلسه با مدیرعاملان باشگاه‌ها

قنبرزاده: باشگاه‌های زیان‌ده باید منحل شوند/ قرار شد سقف بودجه تعیین شود+ فیلم

قنبرزاده: باشگاه‌های زیان‌ده باید منحل شوند  قرار شد سقف بودجه تعیین شود+ فیلم
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق قانون کشورمان اگر یک شرکت یا باشگاه سه سال متوالی زیان دهی داشته باشند باید منحل شود چرا که صورت‌های مالی مردود است.
کد خبر : 849039

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، منصور قنبرزاده در مورد جلسه امروز با مدیرعاملان باشگاه‌ها گفت: موضوع اصلی جلسه به روزرسانی آیین‌نامه‌های مربوط به انعقاد قرارداد‌های ورزشی بوده که مرتبط با ساماندهی برگزاری مسابقات و قرارداد‌های ورزشی می‌شد. در طول فصل پیشنهاداتی از مدیرعاملان داشتیم و پس از پایان فصل این جلسه را دعوت کردیم.

وی گفت: رئیس فدراسیون و اعضای هیات‌رئیسه و همچنین سازمان بازرسی نقطه نظرات مختلفی ارائه دادند. خیلی از آیین‌نامه‌ها به روز رسانی شد. بحث بودجه باشگاه‌ها هم مورد بررسی قرار گرفت که باشگاه‌ها براساس بودجه خود هزینه کنند.

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال عنوان کرد: تعداد زیادی از مدیرعاملان باشگاه‌ها به خاطر سازماندهی حق الزحمه و حقوق و دستمزد بازیکنان به صورت کلی سقف بودجه تعیین شود. سقف بودجه هم نباید انقباضی باشد، بلکه سقف بودجه حقوق و دستمزد طوری نباشد که باشگاه‌هایی که در آسیا شرکت می‌کنند ضربه بخورند، بلکه سقف قابل توجهی برای کل بودجه باشد.

قنبرزاده گفت: باشگاه‌ها عمدتا در قالب قانون تجارت فعالیت می‌کنند. طبق قانون کشورمان اگر یک شرکت یا باشگاه سه سال متوالی زیان دهی داشته باشند باید منحل شود چرا که صورت‌های مالی مردود است. این موضوع در آینده گریبانگیر باشگاه‌ها خواهد شد. هدف جلسه امروز ساماندهی و ساختارسازی در بحث قرارداد‌های ورزشی بود نه اینکه بخواهیم سبد فوتبال را محدود کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته