دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1402 - 09:08
بهار کتاب ۳۴| آنا گزارش می‌دهد؛

بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ آرام اما همچنان پویا +فیلم

بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ آرام اما همچنان پویا +فیلم
در بخش ناشران دانشگاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در رواق غربی مصلی، ناشران دانشگاهی و خصوصی و انتشارات علمی سازمان‌های مختلف، کتاب‌های علمی، درسی و تخصصی خود را عرضه می‌کنند.
کد خبر : 847680

به  گزارش  خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

یکی از این بخش‌های این رویداد فرهنگی، بخش ناشران دانشگاهی است که در آن ناشران خصوصی و انتشارات علمی سازمان‌ها و دانشگاه‌ها و ارگان‌های مختلف  کتاب‌های علمی، درسی و تخصصی خود را عرضه می‌کنند. امسال هم غرفه های ناشران دانشگاهی در رواق غربی مصلی تهران مستقر شده اند.

بخش ناشران دانشگاهی نمایشگاه سی و چهارم شامل ۳۸ دانشگاه در کنار ده‌ها ناشر خصوصی فعال درحوزه نشر دانشگاهی است. هر چند در ادوار قبلی نیز ناشران دانشگاهی به نسبت دو بخش اصلی دیگر نمایشگاه ( ناشران عمومی، کودک و نوجوان و کمک آموزشی) بازدیکنندگان کمتری دارند اما به نظر می‌رسد امسال میزان استقبال دانشجویان از این بخش  نسبت به سال های قبل کمتر نیز شده است که شاید  افزایش قیمت کتاب و استفاده از فروش مجازی  یکی از دلایل اصلی این کاهش باشد.

در ادامه، گزارشی از بخش ناشران دانشگاهی نمایشگاه کتاب تهران را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته