دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1402 - 09:50
در گفت و گو با آنا مطرح شد

درخواست لژیونر واترپلو برای حمایت از تیم ملی پیش از حضور در هانگژو

درخواست لژیونر واترپلو برای حمایت از تیم ملی پیش از حضور در هانگژو
ملی پوش واترپلو از نتایج کسب شده این تیم در لیگ جهانی ابراز رضایت کرد.
کد خبر : 846329

سهیل رستمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره مسابقات لیگ جهانی واترپلو و نتایج تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر در مسابقات جهانی که در آلمان برگزار شد ۲ بُرد و ۲ باخت داشتیم. اگر بخواهم تک به تک به بازی‌ها بپردازم، بازی با رومانی را باختیم و بهتر از این می‌توانستیم بازی کنیم و نتیجه را نزدیک‌تر به پایان برسانیم. البته رومانی یکی از تیم‌های خوب اروپا است که در این مسابقات هم پرقدرت ظاهر شده بود.

وی افزود: خدا را شکر نیوزیلند و مالت را بُردیم، اما متاسفانه مقابل قزاقستان با اینکه در دقایقی از بازی جلو بودیم، اما در آخر بازی را واگذار کردیم و حیف شد، زیرا خیلی دوست داشتم که این بازی هم با بُرد تمام می‌کردیم.

لژیونر واترپلوی ایران ادامه داد: هر چقدر ما به این اردو‌های تدارکاتی بیشتر برویم و هر چقدر که این مسابقات رسمی در این حد را بیشتر انجام بدهیم به واترپلوی کشورمان بیشتر کمک می‌کند، مخصوصا در این برهه که به بازی‌های آسیایی نزدیک هستیم و تدارکاتی خوبی برای ما بود. خوشبختانه من در بازی با نیوزیلند بهترین بازیکن زمین شدم و این بهترین بازیکن حاصل تلاش همه بازیکنان بود که در انتها به من رسید و از کسب این عنوان خوشحال هستم. امیدوارم بتوانم که بیشتر از این‌ها بتوانم به تیم واترپلو کمک کنم.

لژیونر واترپلوی ایران گفت: همانطور که در جریان هستید تیم قزاقستان، چین و ژاپن یک ماه آینده در مسابقات جهانی ظاهر می‌شوند و قطعا برنامه ریزی خوب و آمادگی بالایی خواهند داشت. ما هم قبل از مسابقات جهانی اردویمان در حد ۲ الی ۳ هفته برگزار شده بود و با آمادگی کاملی به این مسابقات نیامده بودیم.

رستمیان در پایان با اشاره به اینکه برا حضور در هانگژو باید حمایت بیشتری شوند، عنوان کرد: امیدوارم برای بازی‌های آسیایی اردوی مدون و منظمی داشته باشیم همراه با بازیهای تدارکاتی خوب. در کنار آن امیدوارم همه سیستم ورزش کشور عالی کار کنند تا به فکر این باشیم که به فینال بازی‌های آسیایی برویم و بتوانیم افتخار آفرینی جدیدی کنیم. امیدوارم زودتر اردوی بازی‌های آسیایی شروع شود و تیم بتواند با شرایط بهتری تمرین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته