دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1402 - 12:10
در گفت‌ و‌گو با آنا

کیهانی: سرمربی جدید تیم ملی واترپلو شاید در حد لیگ ایران باشد!/به اردو نرفتیم تا اعتراضمان را نشان بدهیم

کیهانی: سرمربی جدید تیم ملی واترپلو شاید در حد لیگ ایران باشد! به اردو نرفتیم تا اعتراضمان را نشان بدهیم
عضو تیم ملی واترپلو گفت: سرمربی که برای تیم ملی واترپلو انتخاب شده شاید در حد لیگ ایران باشد.
کد خبر : 848946

امیرحسین کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص عدم شرکت در تمرین تیم ملی واترپلو اظهار داشت: از سال 2016 که چیریچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد این حس به ما دست داد تا با یکی از بهترین مربیان دنیا کار کنیم که بتوانیم با تمرین زیر نظر به او پیشرفت برسیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و به بهترین سطحی که می‌شد رسیدیم و نتیجه‌اش این شد در جاکارتا پس از 44 سال به مدال برنز برسیم. 

وی افزود: حتی برای بازی‌های آسیایی هانگژو تمامی بچه‌ها بر این باور بودند که امکان حضور تیم ما در فینال وجود دارد آن هم به دلیل کسب تجربه و نزدیک شدن به تیم‌های قزاقستان و چین اما متاسفانه به یک باره کادرفنی برای ما انتخاب شد که از لحاظ بار فنی هیچ گونه نکته مثبتی برای تیم ملی نخواهد داشت و این کار شاید در سطح لیگ واترپلو ایران باشد.

عضو تیم ملی واترپلو عنوان کرد: در هشت سال زحمت چیریچ و وحید رضایی و خود ما به راحتی نادیده گرفته شد. ما پس از دیدن این شرایط درخواست سرمربی خارجی داشتیم اما به ما قول دادند تا یک یا 2 ماه دیگر شاید این اتفاق بیفتد اما متاسفانه تا الان هیچ کدام از قول‌ها عملی نشده است. پس تصمیم بر این گرفته شد تا ما هشت نفر که بازیکنان اصلی تیم هم هستیم به سر تمرین نرویم تا بدین گونه اعتراض خودمان را به گوش مسئولان برسانیم. نکته جالب در این است که از میان ما هشت نفر بیشتر مان در اروپا لژیونر بوده‌ایم. پس از این فدراسیون به ما گفت به همین کادری که داریم اعتقاد داریم و به آنها احترام می‌گذاریم و اگر با کادرفنی مشکل دارید به تمرینات نیایید و به نوعی در تیم ملی جایی نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته