دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1402 - 10:56

به بهانه انتخاب مربی ایرانی؛ ۸ بازیکن تیم ملی واترپلو اردوی تیم ملی را تحریم کردند!

به بهانه انتخاب مربی ایرانی؛ ۸ بازیکن تیم ملی واترپلو اردوی تیم ملی را تحریم کردند!
چند بازیکن تیم ملی واترپلو از حضور در اردوی تیم ملی سر باز زدند.
کد خبر : 848938

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته (دوشنبه) قرار بود نخستین تمرین تیم ملی واترپلو برای حضور در بازی‌های آسیایی زیر نظر سرمربی جدید در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شود اما در کمال تعجب برخی از بازیکنان این تیم از اردو سر باز شدند!

هشت نفر از بازیکنان تیم ملی مانند ارشیا الماسی، امیرحسین کیهانی، مهدی یزدانخواه، امیرحسین رهبر، حامد خانبانان، امین قویدل، پیمان اسدی و سهیل رستمیان به دلیل انتخاب مهدی پنام‌تاش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی تصمیم گرفتند تا در تمرین تیم ملی شرکت نکنند، تنها دلیل اصلی این اتفاق هم این است که این نفرات اعتقاد چندانی به بُعد فنی مربی جدید ندارند و خواستار این هستند تا یک مربی در حد چیریچ برای تیم ملی انتخاب شود. لازم به ذکر است که در حال حاضر 16 نفز از بازیکنان تیم ملی واترپلو در اردو حضور دارند اما 8 بازیکن اصلی که بیشتر آنها لژیونر هستند در تمرینات و اردوی تیم ملی شرکت نکردند.

البته این ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و سرمربی جدید و فدراسیون به بازیکنان اولتیماتوم داده‌اند چنانچه سر تمرینات حاضر نشوند آنها را از لیست خط خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته