دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1402 - 15:10
رئیس دانشگاه آزاد میاندوآب:

دانشگاهیان پرچمدار استقامت در برابر جنگ ترکیبی دشمن باشند

دانشگاهیان پرچمدار استقامت در برابر جنگ ترکیبی دشمن باشند
رامین رستمی عنوان کرد: وظیفه دانشگاهیان است که پرچمدار استقامت و بردباری در برابر دشمنان انقلاب و نظام در عرصه جنگ ترکیبی و فرهنگی دشمن باشند.
کد خبر : 845731

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه با رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این نشست گفت: شهدا اسوه عزت و آلاله‌های گلگون‌کفن دشت کربلا هستند که عطر آنان خاک میهن اسلامی را بهشتی و انقلاب اسلامی را به نمادی ارزشمند و برگرفته از آرمان‌های والای قیام خونین کربلا در میان ملت‌های آزاده جهان مبدل کرده است.

رامین رستمی افزود: شهدا و ایثارگران امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و وظیفه دانشگاهیان خدمت‌رسانی و تلاش در رفع مشکلات یادگاران شهدا، خدمت به دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر است.

وی متذکر شد: دیروز شهدا و جانبازان استقامت و بردباری را برای ما به ارث گذاشتند و امروز وظیفه دانشگاهیان است که پرچمدار شایسته این عزت و اقتدار در برابر دشمنان انقلاب و نظام در عرصه جنگ ترکیبی و فرهنگی دشمن باشند.

شهدا اسوه عزت و آلاله‌های گلگون‌کفن دشت کربلا هستند

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب هم تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بار سنگین خدمت‌رسانی به دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر را از دوش بنیاد شهید و امور ایثارگران برداشته و دانشگاه به‌عنوان سنگر علم و دانش توانسته سنگر شهدا را در عرصه جهاد فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن تدافعی‌تر کند.

یحیی افشاری افزود: بیشتر دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل یا مشغول به تحصیل هستند که نشان از مدیریت شایسته و ولایی بودن مدیران دانشگاه و قدرشناس مجموعه دانشگاهی از نعمت‌های عظیم انقلاب اسلامی است.

وی تشریح کرد: با توجه به خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه مردمی توانسته جایگاه ویژه‌ای را بین سایر دانشگاه‌ها و سایر نهادها به‌خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران کسب کند.

برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی، برگزاری کارگاه آشنایی با قوانین آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرکشی از خانواده دانشجویان معظم شاهد و ایثارگر و برگزاری همایش برای دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگراز مهم‌ترین اولویت‌های کاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته