دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1402 - 10:09
رئیس دانشگاه آزاد اهر:

استادان و معلمان نباید دغدغه‌ای جز تدریس و آموزش داشته باشند

استادان و معلمان نباید دغدغه‌ای جز تدریس و آموزش داشته باشند
علی سلیمی شاملو تأکید کرد: استادان و معلمان نباید دغدغه‌ای به غیر از تدریس و آموزش داشته باشند.
کد خبر : 845090

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم مراسمی با حضور استادان، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و معلمان دبیرستان سما برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این مراسم با تبریک روز معلم و تجلیل از مقام شهید مطهری گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد و افزود: اساس توسعه یک کشور با آموزش و پژوهش بوده که آن هم برعهده معلم است.

علی سلیمی شاملو با تأکید بر اینکه امروز برتری افراد، شخصیت و نوع نگاه انسان‌ها در راستای دانایی و آگاهی و کسب دانش آنان شکل می‌گیرد، ادامه داد: نقش استادان و معلمان در تربیت پرورش و آموزش افراد خلّاق و نخبه جامعه تعیین‌کننده بوده است.

استادان و معلمان نباید دغدغه‌ای جز تدریس و آموزش داشته باشند

وی با اشاره به اینکه استادان و معلمان نباید دغدغه‌ای به غیر از تدریس و آموزش داشته باشند، افزود: برای رشد و پرورش انسان‌های آگاه و توانمند در جامعه به وجود استادان و معلمان نمونه، خلّاق و باانگیزه‌ نیاز داریم.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استادان جامعه ما شخصیت والایی دارند، توضیح داد: شأن و کرامت استادان باید در جامعه حفظ و مطالبات و مشکلات آنان برطرف شود.

استادان و معلمان نباید دغدغه‌ای جز تدریس و آموزش داشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به نحوه انتخاب استادان و معلمان نمونه تشریح کرد: انتخاب‌ها توسط معاونت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و معلمان براساس نظرسنجی دانش‌آموزان و مسئولان دبیرستان انجام شده است.

در پایان مراسم لوح سپاس و کارت هدیه به تعداد ۹ نفر از استادان نمونه هیئت علمی، حق‌التدریس و ۱۳ معلم دبیرستان سما اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته