دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1395 - 11:20
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در گفت‌و‌گو با آنا:

باز نشدن در یک واگن عامل انتقال مسافران به پایانه دردشت بود/ اکثر مسافران در ایستگاه سرسبز پیاده شدند + تصویر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه علت انتقال مسافران به‌ پایانه دردشت نقص فنی قطار بوده است، گفت: تنها به دلیل باز نشدن در یکی از واگن‌ها مسافران باقی مانده در این پایانه پیاده شده‌اند.
کد خبر : 84377

احسان مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به نقص فنی قطاری در خط دو مترو تهران اظهار کرد: قطار فرهنگسرا به صادقیه در ایستگاه علم و صنعت دچار نقص فنی می‌شود.


وی با بیان اینکه در ایستگاه سرسبز مسافران پیاده شدند، افزود: در یکی از واگن‌ها به دلیل نقص فنی، در قطار باز نمی‌شود تا مسافران پیاده شوند و چون واگن‌ها با یکدیگر ارتباط ندارند و امکان توقف بیشتر روی سکوی ایستگاه سرسبز نبود زیرا قطار بعدی نزدیک به این ایستگاه بود به ناچار مسافران مانده در قطار به نزدیک‌ترین ایستگاه منتقل می‌شوند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران ادامه داد: نزدیک‌ترین مکان برای پیاده شدن مسافران ایستگاه دردشت بوده است به همین دلیل مسافران باقی مانده به پایانه این ایستگاه منتقل و پس از باز شدن در واگن پیاده می‌شوند. حدفاصل زمانی ایستگاه دردشت تا سرسبز یک دقیقه راه است.


وی تاکید کرد: یک قطار هماهنگ می‌شود و با سوار کردن مسافران، آنها را به خط 2 منتقل می‌کند. ضمن اینکه به دلیل تاخیر و نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی می‌کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: نقص فنی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته