دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1402 - 18:35
حاشیه دربی 100

درویش: پیروزی در دربی بهترین عیدی به هواداران بود/ پاداش خوبی به بازیکنان می‌دهیم+ فیلم

درویش: پیروزی در دربی بهترین عیدی به هواداران بود  پاداش خوبی به بازیکنان می‌دهیم+ فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:پیروزی در دربی بهترین عیدی به هواداران بود که بازیکنان توانستند به هواداران بدهند.
کد خبر : 843135

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: این بهترین کادویی بود که می‌توانستیم در این روز خجسته و این عید به هواداران بدهیم. قبل از بازی به اهالی رسانه گفتم پرسپولیس فقط برای بردن آماده شده و دیدید بچه‌های ما موقعیتی به حریف نداند.

وی افزود: ان‌شاءالله این بُرد نوش جان هواداران باشد که با همه سعی و تلاش خود تنها تیم خود را تشویق کردند. چه آنهایی که موفق شدند به ورزشگاه بیایند و چه آن دوستانی که به دلیل کمبود جا نتوانستند به ورزشگاه بیایند این نتیجه مبارک‌شان باشد. شادی و لبخند آنها مستدام باشد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پس از این نتیجه توانست خودش را در قامت یک تیم مدعی جا بیاندازد، گفت: بازیکنان ما خوشبختانه دنبال این چیزها نیستند و وظیفه باشگاه است که این کار را انجام دهد. کما اینکه چند بازی گذشته را هم بازیکنان تیم ما بردند اما چون می‌دانستند موقعیت تیم چگونه است و باید بدهی‌هایی که داشتیم را می‌دادیم برای دریافت مجوز حرفه‌ای با آغوش باز پذیرا این مساله بودند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: یقینا پاداش ویژه‌ای برای این بُرد اتخاذ خواهیم کرد. تشکر ویژه از حامی مالی تیممان داشته باشم زیرا کمک زیادی به ما در این مدت داشته در حالی که هنوز به آن زمان نرسیده بودیم تا از آنها پول طلب کنیم اما باز ما همکاری خوبی با ما داشتند به طوری که حتی قبول کردند پول بیشتری هم در اختیار ما بگذارند. 

ادامه صحبت‌های او را در زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته