دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1402 - 19:10
حاشیه دربی ۱۰۰

کری بیرانوند برای ساپینتو بعد از برد در دربی + فیلم

کری بیرانوند برای ساپینتو بعد از برد در دربی + فیلم
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک بُرد خیلی خاص داشتیم، زیرا هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم هواداران تا چند هفته خوشحال خواهند بود.
کد خبر : 843139

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند پس از برتری تیمش مقابل استقلال در دربی 100 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا یک تشکر ویژه از هواداران دو تیم داشته باشم که سنگ تمام گذاشتند و تبریک می‌گویم به هواداران تیم بزرگ پرسپولیس که یک بُرد خاص برای ما رقم خورد زیرا با این نتیجه هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم آن کری که بین هواداران بود را تا چندین هفته این خوشحالی تماشاگران ما را حس حواهند کرد. 

وی افزود: به هواداران تبریک می‌گویم و بچه‌های ما زیرا نشان دادند که چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند. همچنین به گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم بابت تیم هجومی که امروز در زمین دیدیم زیرا تیم ما نیاز به بُرد داشتیم.می‌دانستیم پس از بازی با سپاهان که از دست دادیم، قول دادیم در هفتم بازی دیگر ببریم و سعی تلاش خودمان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلا که چهار دیدار را با بُرد پشت سر گذاشته‌ایم اما چیزی است که باید هفت دیدار را در آن به برتری برسیم. به نظرم هر تیمی که در پایان لیگ قهرمان شاد نوش جانش. ما 8 امتیاز جلو بودیم و اشتباه کردیم وعقب افتادیم والان باید جبران کنیم.

ادامه صحبت‌های او را در فیلم زیر بیینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته