دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1402 - 19:19
حاشیه دربی 100

رفیعی: نیازی نمی‌بینم جواب سرمربی استقلال را بدهم+ فیلم

رفیعی: نیازی نمی‌بینم جواب سرمربی استقلال را بدهم+ فیلم
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی استقلال نظرش را گفته و چون ما بازی را بُردیم و او نظرش را گفته پس دیگر نیازی نیست که جوابش را بدهیم.
کد خبر : 843142

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سروش رفیعی پس از برتری تیم خود مقابل استقلال گفت: بازی به نظرم باکیفیت بود.اینکه هواداران بودند و تعدادشان هم بیشتر شد کیفیت بهتری به بازی اضافه کرد. تیم خوب و قابل احترام استقلال با مهره‌های عالی همچنین کادرفنی و هواداران خوبشان فکر می‌کنم خوب بازی کردند اما با تمام احترام شایسته برتری بودیم. توان زیادی گذاشتیم و فشار زیادی در این مدت فشارهای تمرینی زیادی را تحمل کرده بودیم تا بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: به تیم استقلال خداقوت می‌گویم. به بچه‌های خودمان نیز خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم.بالاخره این کُری‌ها طبیعی است. هر کسی یک راه و روشی دارد. شاید ساپینتو ذهنیتش این بوده با این حرف‌ها فشاری روی ما بگذارد اما حتما او می‌داند که پرسپولیس چه تیمی است و چه بازیکنان باتجربه‌ای دارد. کادر فنی باتجربه‌ای دارد. او نظرش را گفته و ما بازی را بُردیم و چون نظرش را گفته پس دیگر نیازی نیست که جوابش را بدهیم.

ادامه صحبت های او را در ویدئو زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته