دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1402 - 18:09
در گفت و گو با آنا

تحلیل داوری پیام حیدری در نیمه دوم دربی از زبان کارشناس داوری

تحلیل داوری پیام حیدری در نیمه دوم دربی از زبان کارشناس داوری
کارشناس داوری گفت:خوشبختانه موضوع مهم این بود که بازیکنان پرسپولیس و استقلال دنبال بازی فوتبالی خود بودند و این گونه نبود که دنبال خطاگرفتن از داور باشند.
کد خبر : 843131

حسین زرگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره قضاوت پیام حیدری در دربی ۱۰۰ اظهار داشت:دقیقه 47 خطایی بین آل‌کثیر و رافائل سیلوا صورت نگرفت و ادامه بازی بهترین تصمیم از طرف داور مسابقه بود. در وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم داور به درستی هند سعید مهری بازیکن استقلال را تشخیص داد اما مستحق دریافت کارت زرد از طرف داور نبود. 

وی ادامه داد: در کلیات پیام حیدری و تیم داوری او عملکرد عالی داشتند و اینطور نبود که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند. خطایی بی مورد نگرفت و همچنین اجازه نداد تا کنترل بازی از دست او خارج شود. هر خطایی را هم خطا نگرفت و خوشبختانه موضوع مهم این بود که بازیکنان پرسپولیس و استقلال دنبال فوتبال خود بودند و اینگونه نبود که دنبال خطاگرفتن از داور باشند.

کارشناس داوری تصریح کرد: در اواخر مسابقه یک بگو مگو جزئی بین سعید صادقی و رضا میرزایی بازیکن استقلال صورت گرفت و اعلام خطا از طرف بازیکن پرسپولیس بهترین تصمیم بود. البته خطا هم به نحوی نبود که داور بخواهد هافبک پرسپولیس را با کارت زرد خود جریمه کند. مدیریت خوبی از طرف کمک داور برای جدایی این دو بازیکن صورت گرفت تا کار به جاهای باریک کشیده نشود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب