دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با آغاز نمایش ها از ۲۷ فروردین ماه؛

جدول اجراهای 2 ماه مجموعه تئاتر شهر بسته شد

جدول اجراهای 2 ماه مجموعه تئاتر شهر بسته شد
مجموعه تئاتر شهر از بیست و هفتم فروردین ماه اجرای نمایش‌های جدید خود که شامل شش گروه نمایشی در سالن‌های مختلف است را کلید می‌زند.
کد خبر : 841386

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا، مجموعه تئاتر شهر اجرا‌های گروه‌های نمایشی سال جدید خود را از بیست و هفتم فروردین ماه در سالن‌های مختلف نمایشی اش کلید می‌زند و این اجرا‌ها برای دو ماه فروردین و اردیبهشت باقی خواهند ماند.  

*روایت پشتکوهی از مکبث

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نمایش «مکبث زار» به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی را هر شب به مدت ۹۰ دقیقه و با بهای بلیت ۱۲۰ و ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه خواهد داشت.

*چهارسو با اپرای شیپور و مردمان خشمگین

تالار چهارسو با دو اثر نمایشی «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی و مدت ۸۵ دقیقه با بهای بلیت ۱۰۰ هزار تومان هر شب ساعت ۱۸/۳۰ و نمایش «مردمان خشمگین» اثر رجینالد رز و کارگردانی ایرج افشاری اصل در ۹۰ دقیقه و بهای بلیت ۱۰۰ هزار تومان هر شب ساعت ۲۰/۳۰ همراه خواهد شد.

*«فراموشان» در قشقایی

تالار قشقایی نیز نمایش «فراموشان» از امیر امیری را هر شب به مدت ۷۰ دقیقه و با بهای بلیت ۹۰ هزار تومان هر شب ساعت ۲۰/۱۵ به صحنه می‌برد.

*لانگ شات در سایه

تالار سایه نیز میزبان یک نمایش به نام «لانگ شات» به نویسندگی محمدرضا مالکی و جواد خورشا و کارگردانی محمدرضا مالکی شده که در مدت ۷۰ دقیقه با بهای بلیت ۱۰۰ هزار تومان هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.

*دل لرزه در قشقایی

و در نهایت کارگاه نمایش نیز «دل لرزه» را از سید علی موسویان و کارگردانی مجتبی لاله زاری با بهای ۶۰ هزار تومان و مدت اجرای ۷۰ دقیقه هر شب ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

تمامی اجرا‌های سالن‌های نمایشی تئاتر شهر از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌شوند و متوسط بهای بلیت این نمایش‌ها نیز ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان است. بلیت فروشی کار‌ها آغاز و علاقه‌مندان از سایت‌های تهیه بلیت می‌توانند از همین حالا بلیت نمایش‌های مورد علاقه شان را تهیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته