دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1402 - 18:25
رئیس دانشگاه آزاد مراغه در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» با اتحاد مراکز علمی و تصمیم‌گیر

تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» با اتحاد مراکز علمی و تصمیم‌گیر
بابک پورقهرمانی اظهار کرد: اتحاد تنگاتنگ بین مراکز علمی و دانشگاهی و مراکز تصمیم‌گیری کشور، رمز تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر : 838716

بابک پورقهرمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با توجه به شعار سال با عنوان مهار تورم، رشد تولید به خبرنگار خبرگزاری آنا در مراغه گفت: مهار تورم و رشد تولید در سایه همدلی و همزبانی بیش از پیش مراکز علمی تحقیقاتی و دانشگاهی با مراکز تصمیم‌گیری کشور محقق و میسر خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: محققان، اندیشمندان، دانشگاهیان و دلسوزان نظام باید تجربیات سال گذشته و تمام افت و خیزهای اقتصادی، معیشتی و موانع رشد و پیشرفت کشور را در دستور کار خود قراردهند و بنابه فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار امسال که قطعا هم شعار بجا و مناسبی برای وضعیت کنونی کشور است، گام بردارند.

وی افزود: راه‌اندازی سراهای نوآوری و مراکز اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از محققان، پژوهشگران و مخترعان دانشگاهی و در کنار اینها تقویت حوزه های ارتباط با صنعت در دانشگاهها و تدوین راهکار و برنامه های کاربردی در مسیر تبدیل علم به ثروت می تواند در دستور کار دانشگاهها قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه خطاب به برنامه ریزان و تصمیم گیران کشوری گفت: ضمانت مهار تورم و رشد تولید در گرو کنار گذاشتن تعصبات و گرایشهای جناحی و سیاسی و در کنار آن اهتمام به مبانی علمی مباحث اقتصادی و مدیریتی و جلب مشارکت و حمایت استادان و صاحب نظران علم اقتصاد و تولید است و از این طریق زمینه برون رفت از بحران اقتصادی کشور، مهار تورم و رشد تولید فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته