![ویژگی مهم تیمها در استارتآپهای موفق چیست؟](/files/fa/news/1403/4/13/583298_311.png)
رکورد ۲۵ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد
![رکورد ۲۵ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد](/files/fa/news/1401/12/27/187185_258.jpg)
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که عصر امروز ۲۷ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: در سامانه ۱۳۷ پلاس یک بخش ثبت داریم که مردم به آن مراجعه میکنند و بخش دیگر سامانه ما رسیدگی به پیامهای شهروندان است.
وی افزود: بعد از تماس شهروندان موضوع و مشکلات بلافاصله پیگیری میشود و بعد از انجام موضوع، عملیات بازخورد گیری را داریم که با تماس به شهروندان از کیفیت کار مطلع میشویم.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) با بیان اینکه در تمامی فرایندها هدف ما کسب رضایت شهروندان است گفت: پیامهای شهروندان برای ما بسیار مهم است و در انتصابات مدیران شهری بسیار مهم خواهد بود.
ناصری سرای بیان کرد: ادغام سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ منجر به ایجاد ۱۳۷ پلاس شد که یک سامانه یکپارچه است و به دنبال هوشمند کردن این سامانه بودیم. توجه داشته ایم که سامانه ما تفاوتهایی با سامانههای قبلی داشته باشد و به روز رسانیهایی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه همه اقدامات و رویکردهای سامانه ما باید هدفمند باشد گفت: هموطنان از ساعت انجام کار نارضایتی داشتند و در همین راستا به سمت چابک سازی رفتیم تا رضایت شهروندان کسب شود.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) گفت: بیش از ۴ میلیون مخاطب با شماره یکتا در این سامانه داریم. موضوع حجم ارتباطات در سامانه ثبت میشود و برخی روزها بیش از ۱۲ هزار تماس در روز داریم و امسال رکورد ۲۵ هزار تماس در روز را داشته ایم.
ناصری سرای بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ زیر ۲ هزار تماس در روز نداشته ایم و خدمات جدیدی را در سامانه خود ارائه میدهیم. امسال رونمایی از سامانه یکپارچه را داشتیم و رویکرد ما مشارکت مردم در موضوعات مختلف شهری بوده.
وی با اشاره به اجرای طرح بهاران خدمت گفت: در پویش درختکاری استقبال خوبی داشتیم که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه شهروندان میتوانستند درخواست نهال دهند.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) با بیان اینکه ارزیابی شهروندان برای ما بسیار مهم است افزود: موضوع جلسات ارتباط مستقیم بسیار مهم است و هر دوشنبه جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهرداری را داریم.
وی گفت: ۱00 نفر از بدنه شهرداری طبق گزارشات اعلام شده تخلف داشتند که مورد برخورد قرار گرفتند و منجر به تذکر یا برکناری شده است؛ از شهرداران نواحی تا کارکنان و پرسنل تخلف داشتهایم.
انتهای پیام/
![مشارکت نیمی از شهروندان تهرانی با سامانه نظارت همگانی شهرداری](/files/fa/news/1402/2/13/221384_433.jpg)
مشارکت نیمی از شهروندان تهرانی با سامانه نظارت همگانی شهرداری
![سامانه ۱۳۷ پلاس یکی از سامانههای تراز در سطح کشور است](/files/fa/news/1401/12/22/182819_419.jpg)
سامانه ۱۳۷ پلاس یکی از سامانههای تراز در سطح کشور است
![ویژگی مهم تیمها در استارتآپهای موفق چیست؟](/files/fa/news/1403/4/13/583298_311.png)
![چگونه بهرهوری در یک تیم استارتآپی را افزایش دهیم؟](/files/fa/news/1403/4/12/582587_295.jpg)
چگونه بهرهوری در یک تیم استارتآپی را افزایش دهیم؟
![تشخیص بیماری از دمای صورت/ هوش مصنوعی الگوهای حرارتی بدن را کشف کرد تشخیص بیماری از دمای صورت/ هوش مصنوعی الگوهای حرارتی بدن را کشف کرد](/files/fa/news/1403/4/13/583788_483.png)