دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1401 - 17:33

عملیات اجرایی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) به‌زودی آغاز می‌شود

عملیات اجرایی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) با اعتبار بیش از ۱۳۰۰میلیارد تومان با حضور شهردار تهران، بزودی در منطقه۹ آغاز می‌شود
کد خبر : 801899

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، شهردار منطقه ۹ درخصوص عملیات اجرایی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: بزودی پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذاری در این منطقه آغاز می‌شود که به ثمر نشستن آن‌ها باعث بهبود کیفیت زندگی شهروندان غرب پایتخت خواهد شد.
مرتضوی افزود: پس از مذاکرات و تفاهم با معارضین در آینده‌ای نزدیک با حضور شهردار تهران، پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) از پادگان جی کلنگ زنی خواهد شد و انشاالله با تامین اعتبار مورد نیاز که بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان است، بخش مهمی از گره ترافیکی غرب تهران رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت مباحث ایمنی شهری تصریح کرد: امنیت شهروندان از اولویت های مدیران شهری است که در این راستا ضمن شناسایی ۱۰۰ ساختمان ناایمن در منطقه، ساختمان سرای محله مهرآباد جنوبی به دلیل عدم رعایت مباحث ایمنی ساختمانی پلمب شد.
شهردار منطقه ۹ در خصوص  احداث خط مترو عنوان کرد: یکی از مهمترین معضلات منطقه مشکل ترافیک شهروندان است که در این راستا  با هدف توسعه حمل و نقل عمومی، مقدمات امکان سنجی احداث ایستگاه مترو در منطقه ۹ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته