دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران:

کاهش مصرف انرژی‌های تجدید ناپذیر از برنامه‌های شهرداری تهران است

کاهش مصرف انرژی‌های تجدید ناپذیر از برنامه‌های شهرداری تهران است
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه کاهش مصرف انرژی‌های تجدید ناپذیر از برنامه‌های شهرداری است، گفت: اداره محیط زیست مناطق در هر سال موظف هستند دو درصد به منابع برق اضافه کنند.
کد خبر : 835813

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، حلیاسادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در آیین افتتاح نیروگاه ۴۰ کیلو واتی شهردایر منطقه ۴ و موفقیت در دستیابی شهرداری تهران به ظرفیت ۱ مگاواتی نیروگاه‌های کوچک مقیاس خورشیدی اظهار کرد: شهرداری تهران تلاش داشته تا در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر گام بردارد. سهم کشور ما در انرژی ۳/۲ درصد جهان است، اما شدت مصرف انرژی تقریبا بیش از سه برابر میانگین جهان است.

حسینی افزود: شدت انرژی در ایران بالاست و باتوجه به آفتاب گسترده در کشور و تابش طبیعی نور خورشید که ۵/۵ کیلوات بر ساعت است این قابلیت وجود دارد تا کشور را به سمتی ببریم تا به کاهش مصرف کمک کنیم. 

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار با بیان اینکه کاهش مصرف انرژی‌های تجدید ناپذیر از جمله برنامه‌های شهرداری تهران است، گفت: جا دارد این به عنوان نقشه راه ما قرار بگیرد.

وی افزود: اداره محیط زیست مناطق در هر سال موظف هستند دو درصد به منابع برق اضافه کنند و همچنین در حوزه کاهش آلودگی گام بردارند. امیدواریم در آینده این عدد چندین برابر مصرف فعلی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته