دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1401 - 16:52
توسط ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

سومین دوره اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی دانشگاه آزاد شاهرود انجام شد

سومین دوره اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی دانشگاه آزاد شاهرود انجام شد
رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از حضور ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انجام سومین دوره اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 835543

بهروز یحیایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شاهرود اعلام کرد: مرحله سوم ارزیابی بیرونی اعتباربخشی برنامه پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود توسط اعضای تیم ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی استاندارد‌های ملی دوره پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی دو روزه با برگزاری مراسم افتتاحیه در محل دانشکده علوم پزشکی، 9 نفر از اعضای تیم بازرسی با مسئولان کمیته‌ها به بررسی مستندات پرداختند. روز نخست بعد از افتتاحیه و بررسی حیطه‌های مختلف اعتباربخشی جلسه جداگانه با دانشجویان و اعضای هیئت علمی برگزار شد و در روز دوم نیز ارزیابان به بازدید از عرصه‌های بالینی بیمارستان، آزمایشگاه‌ها و تمامی امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی و مرکز مهارت‌های بالینی پرداختند.

ارزیابی رشته پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توسط ارزیابان وزارت بهداشت

رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود یادآور شد: در ادامه روند اعتباربخشی برنامه دوره پزشکی عمومی در دانشکده علوم پزشکی، دیدار با اعضای هیئت علمی علوم پزشکی و دانشجویان در جلسات جداگانه انجام و ارزیابان از دیدگاه‌های استادان و دانشجویان مطلع شدند و به این ترتیب طبق اهداف مشخص در جلسات مذکور به مشورت و رایزنی برای ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی، درمانی و رفاهی دانشکده پرداخته شد.

ارزیابی رشته پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توسط ارزیابان وزارت بهداشت

یحیایی در ادامه توضیح داد: همه‌ساله تعدادی از ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای برنامه‌های سیاست‌گذاری شده وزارت بهداشت از مجموعه دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بازدید می‌کنند تا تمامی فعالیت‌ها براساس تأییدات اعتبارسنجی ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته