دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1401 - 21:01
با اجرای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری انجام شد؛

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی
واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز میزبان رقابت داوطلبان حضور در مقطع تحصیلات تکمیلی بودند.
کد خبر : 835336

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا، واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز جمعه 12 اسفندماه 1401 میزبان رقابت داوطلبان حضور در مقطع تحصیلات تکمیلی بودند.

**رقابت حدود ۳ هزار داوطلب در ۳ حوزه امتحانی واحد جامع مستقل نجف آباد 

 معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد گفت: آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مقطع تحصیلات تکمیلی، همزمان با سراسر کشور با رقابت بالغ بر سه هزار داوطلب در ۳ حوزه امتحانی، طی دو  روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

حسین سلیمانی افزود: آزمون دکتری در بیش از ۲۰۰ کد رشته و با رقابت حدود ۷۰۰ داوطلب در یک نوبت و آزمون کارشناسی ارشد در بیش از۱۳۰ کد رشته و رقابت حدود ۲۷۰۰ داوطلب در سه نوبت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وی با اشاره به داشتن تجربه کافی این واحد دانشگاهی به دلیل برگزاری چندین دوره آزمون سراسری در مقاطع تحصیلی مختلف گفت: تمام تلاش همکاران این واحد ایجاد امکانات مناسب رفاهی و فضایی آرام برای داوطلبان بوده و همواره اهتمام ما بر این بوده است تا با رعایت همه جانبه شیوه نامه‌های بهداشتی و امنیتی مصوب، موجبات آرامش خاطر داوطلبان را جهت رقابتی سالم؛ فراهم کنیم.

**رقابت داوطلبان دزفولی در آزمون کارشناسی ارشد 

 آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سازمان سنجش و آموزش کشور همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

در این آزمون که با حضور ۶۸۶ نفر داوطلب در صبح و عصر روز جمعه ۱۲ اسفند در دانشکده علم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد،  داوطلبان برای ورود به دانشگاه به رقابت پرداختند.

علی حیدری مقدم معاون آموزشی و مهارتی واحد دزفول گفت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از میزبانی و برگزاری این قبیل آزمون‌ها را خدمت‌رسانی به شهروندان و داوطلبان رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانست و افزود: از سال ۱۳۶۶ تاکنون با توجه به ظرفیت خوبی که در این واحد دانشگاهی وجود دارد میزبان برگزاری آزمون‌های مختلف بوده است.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

** رقابت ۱۴۶۲ داوطلب در دانشگاه آزاد اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر از رقابت 1462 داوطلب منطقه ارسباران در آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد خبر داد.

علی سلیمی افزود آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در دو روز متوالی در واحد اهر از صبح روز پنجشنبه مورخه ۱۱ اسفند آغاز و تا عصر روز جمعه ۱۲ اسفند در محل مجتمع فنی مهندسی شهید رحمان قفلگری در رشته های علوم انسانی علوم پایه فنی و  مهندسی کشاورزی؛ دامپزشکی؛ هنر؛ معماری؛  زبان در امنیت کامل برگزار شد وی با بیان اینکه در این آزمون ها ۸۶۹ داوطلب مرد و ۵۹۳ داوطلب زن به رقابت پرداختند. 

سلیمی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در پرورش و استعدادیابی افراد جویای علم و تحصیلکرده  و گسترش تحصیلات تکمیلی نقش مهمی را در جامعه دانشگاهی ایفا کرده است.

 سلیمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در راستای اهداف نظام اسلامی در زمینه های مختلف علمی و تحقیقاتی؛ پژوهشی؛ فرهنگی و معنوی فعالیت گسترده ای را در ایجاد فضای مطلوب تحصیل و تهذیب فراهم کرده است.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

 عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با تقدیر از عوامل اجرایی آزمون ها از حوزه های آزمون سال ۱۴۰۲ این دانشگاه بازدید کرد.

 عوامل اجرایی در این آزمون ها بیش از ۷۰ نفر از دبیران آموزش و پرورش اهر و کارکنان واحد همکاری کردند.

 

**برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند رباط کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در پرند، داوطلبان دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند یکی از برگزارکنندگان این آزمون  نیز پذیرای داوطلبان شهرستان رباط کریم و بهارستان در  گروه های آزمایشی مختلف بود که صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم همچنین به عنوان محل برگزاری آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲  در رشته های امتحانی مختلف روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ فعال بود.

**آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت


آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در رشته‌های مختلف با رعایت نکات بهداشتی و طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا با حضور  یک هزارویک صدو ۷۷ داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

معاون آموزشی علمی پژوهشی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، جزئیات برگزاری آزمون سراسری دکتری تخصصی و کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۲ در این دانشگاه را تشریح کرد.

 سید علی خالقی  گفت: در این رویداد علمی طی چهار نوبت  طی روز‌های صبح  و عصرپنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، با حضور تعداد یک هزارویک صدو ۷۷ داوطلب شامل ۷۰۶ نفر مرد و ۴۷۱ داوطلب زن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

**آزمون دکتری ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر

آزمون دکتری ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با حضور بیش از ۳۰۰ داوطلب آقا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمیدرضا خدایی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و نماینده تام‌الاختیار آزمون در حاشیه برگزاری آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: این آزمون در شاخه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ با رعایت کامل نکات بهداشتی طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا با حضور ۳۰۰ داوطلب آقا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برگزار شد.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و نماینده تام‌الاختیار آزمون گفت: با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی این واحد دانشگاهی، دسترسی آسان به خطوط تاکسی و تجارب ارزنده واحد شاهین شهر در برگزاری موفق آزمون‌های مختلف، افزود: آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ در مدت زمان تعیین شده در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی با یادآوری تلاش بی‌وقفه همکاران دانشگاه در امر برگزاری منظم این آزمون، ضمن تشکر از همکاری تمامی کارکنان حوزه‌های مختلف این واحد دانشگاهی گفت: این دانشگاه همواره در برگزاری آزمون‌های دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، آزمون نظام مهندسی و ... موفق عمل کرده که این مهم حاصل تلاش مجموعه شریف علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر بوده است.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۲ روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در دو حوزه با حضور ۱۸۴ نفر داوطلب زن و ۲۷۳ نفر داوطلب مرد ازجمله: سه داوطلب معلول با هم به رقابت پرداختند.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ هم روز جمعه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد که داوطلبان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور ۳۶۶ نفر زن و ۵۶۷ نفر مرد با هم به رقابت پرداختند.

** رقابت ۱۱۲۵ نفر داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی میانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: آزمون سراسری کارشنلسی ارشد و دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲، با حضور یکهزار و ۱۲۵ نفر داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

 بهمن ولی نژاد در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری آنا اظهار کرد: آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتر‌ی تخصصی سال ۱۴۰۲ در چهار نوبت صبح و عصر روز‌های پنجشنبه، جمعه ۱۲ و ۱۱ اسفندماه سال جاری در مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی (سایت شماره دو) دانشگاه آزاد اسلامی میانه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه ادامه تحصیل و رسیدن به مدارج علمی بالاتر یکی از مواردی است که بسیاری از دانشجویان به آن توجه دارند گفت: تحصیلات تکمیلی در زندگی افراد تاثیراتی دارد که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. این سطح از تحصیلات، آینده شغلی فرد را تحت تاثیر قرار داده و بر جنبه‌های مختلف زندگی او تاثیر می‌گذارد.

او با اشاره به تعداد داوطلبن شرکت کننده در این آزمون‌ها افزود: صبح پنجشنبه تعداد ۱۶۲ نفر (۵۹ نفر زن و ۱۰۳ نفر مرد)، عصر پنجشنبه تعداد ۴۶ نفر (۱۷ نفر زن و ۲۹ نفر مرد)، صبح جمعه ۵۷۲ نفر (۳۰۲ نفر زن و ۲۷۰ نفر مرد) و عصر جمعه ۳۴۵ نفر (۱۳۹ نفر زن و ۲۰۶ نفر مرد) داوطلب به رقابت پرداختند.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

ولی نژاد در ادامه سخنان خود از تلاش‌های بی وقفه کلیه پرسنل حوزه‌های مختلف دانشگاه در امر برگزاری منظم این آزمون‌ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: این واحد دانشگاهی همواره در برگزاری آزمون‌های مختلف اعم از سراسری، دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، آزمون‌های استخدامی سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، نظام مهندسی موفق عمل کرده است.

رئیس واحد میانه خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال دانشجویان برای کامل کردن تحصیلات تکمیلی، دانشگاه آزاد اسلامی میانه با داشتن بیش از ۵۰ رشته تحصیلی کاربردی و متنوع، با گرایش‌های مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی یکی از یزرگتری مجموعه آموزش عالی در سطح استان و شهرستان است.

ولی نژاد ابراز امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، با ایجاد تسهیلات رفاهی و مالی بسیار مناسب، شرایط ادامه تحصیل دانشجویان در کنار خانواده با کمترین هزینه شهریه و بدون دغدغه مسائل و مشکلات اجتماعی را فراهم کرده است.

به گزارش آنا، در حاشیه این آزمون، سرهنگ پاسدار محمد بیرامی فرمانده جدید سپاه و دکتر محمود محمودیان دادستان شهرستان میانه از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

**رقابت ۲۶۰۰ داوطلب لنجانی در آزمون سراسری دکتری و کارشناسی ارشد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان از رقابت ۲۶۰۰ نفر داوطلب در آزمون سراسری دکتری و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ در این دانشگاه خبر داد.

سید مسعود داودی در حاشیه برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۱ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری گروه استان‌های آنا در لنجان اظهار کرد: داوطلبان کنکور سراسری دکتری و کارشناسی ارشد، در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند هم‌زمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر به رقابت پرداختند.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان تصریح کرد: تمهیدات لازم از قبیل تعبیه محلول ضدعفونی، پاکیزگی محل آزمون، تهویه مناسب هوا، رعایت فاصله صندلی‌ها و. برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون از روز‌های قبل در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان انجام شد.

داودی بیان کرد: آزمون سراسری سال جاری به تفکیک زن و مرد در ساختمان شیخ بهایی، سوله ورزشی و هنرستان پسرانه سما لنجان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و نظارت نمایندگان اداره بهداشت لنجان در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی افزود: همکاران این واحد دانشگاهی، امسال نیز مانند سال‌های گذشته با ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تأمین شرایط بهداشتی، سرمایشی و تهویه مطلوب، آرامش، امنیت و سلامت کامل را برای داوطلبان گرامی برقرار خواهند نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته