دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1401 - 12:02
رئیس دانشگاه آزاد اهر اعلام کرد؛

رقابت یک‌هزار و ۴۶۲ داوطلب اهری در آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی‌ارشد

رقابت یک‌هزار و ۴۶۲ داوطلب اهری در آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی‌ارشد
علی سلیمی اعلام کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر فردا آماده میزبانی از یک‌هزار و ۴۶۲ داوطلب آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد خواهد بود.
کد خبر : 834981

علی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در اهر اظهار کرد که آزمون دکتری تخصصی فردا با حضور ۲۷۴ داوطلب و آزمون کارشناسی‌ارشد با حضور یک‌هزار و ۱۸۸ داوطلب عصر روز جمعه ۱۲ اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون‌ها ۸۶۹ داوطلب مرد و ۵۹۳ داوطلب زن باهم به رقابت می‌پردازند، اضافه کرد: پیش از این آزمون دکتری تخصصی در مرکز استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شد و داوطلبان مجبور بودند برای شرکت در این آزمون به تبریز سفر کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: در تفاهم‌نامه امضا شده با سازمان سنجش مقرر شده آزمون‌های تحت نظارت این سازمان در منطقه ارسباران به‌دلیل امکانات و تجهیزات پیشرفته و فضای مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی اهر برگزار شود.

سلیمی یادآور شد: سال جاری آزمون‌های سراسری کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته مراکز فنی حرفه‌ای، آزمون استخدامی ادارات از جمله وزارت بهداشت و آزمون نظام مهندسی به صورت موفقیت‌آمیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب