دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1401 - 12:57
سرپرست دانشگاه آزاد استان سمنان اعلام کرد؛

جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» در ایستگاه آخر با ارسال ۱۵۳ اثر

جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» در ایستگاه آخر با ارسال ۱۵۳ اثر
مهدی منصوری از ارسال ۱۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره فردا برگزار می‌شود.
کد خبر : 833218

مهدی منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در سمنان اظهار کرد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» فردا با حضور عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره از سری برنامه‌های دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت پیگیری و اجرا می‌شود، افزود: جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» در آستانه اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت سید الشهدا امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار فردا (۳ اسفند ۱۴۰۱) مصادف با اول شعبان‌المعظم ۱۴۴۴ برگزار می‌شود.

رئیس جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» با اعلام اینکه تاکنون تعداد ۱۵۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، ادامه داد: برای سپاس و قدردانی از افرادی که آثار خود را برای این جشنواره ارسال  کرده‌اند، جوایز ارزنده‌ای برای نفرات برتر در نظر گرفته شده که شامل لوح سپاس، تندیس جشنواره و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، ۳۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال به ترتیب برای نفرات اول تا سوم هر سطح است.

جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» در ایستگاه آخر با ارسال ۱۵۳ اثر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان حمایت نهادها و سازمان‌های فرهنگی و آموزشی برای مشارکت در برگزاری جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» تبیین کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، بنیاد شهید وامور‌ایثارگران استان سمنان، مؤسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج اساتید استان سمنان، سازمان بسیج دانشجویی، حوزه هنری و صدا و سیمای استان سمنان از حامیان برگزاری این جشنواره هستند.

منصوری تبیین کرد: اختتامیه نخستین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» از ساعت ۹ صبح فردا (۳ اسفند) در سالن فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته