دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1401 - 11:52
با حضور مسئولان؛

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد پرند - رباط‌کریم معرفی شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد پرند - رباط‌کریم معرفی شد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط‌کریم با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 832189

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پرند، آیین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط‌‌کریم با حضور سیدرضا موسوی‌نیا سرپرست دانشگاه برگزار و زهرا حیرانی به‌عنوان معاون جدید پژوهش و فناوری واحد پرند - رباط‌کریم معرفی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط‌کریم در این نشست وظیفه حوزه پژوهش در این برهه از زمان را حساس و رویکرد درآمد‌های غیرشهریه‌ای را بسیار مهم برشمرد.

موسوی‌نیا، حیرانی را پرچمدار آغاز حرکت به سوی درآمد‌های غیرشهریه‌ای و شرکت‌های دانش‌بنیان خواند و از وی خواست تا در این امر اهتمام ویژه‌ای بورزد.

وی یادآور شد: باید فکری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند کنیم و خود را از زیر بار فشار‌های مالی رها سازیم تا بتوانیم با ایجاد راهکار‌های درآمدزا در پیشبرد اهداف دانشگاه سهیم باشیم.

زهرا حیرانی در کارنامه خود سابقه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم را دارد.

**بازدید نماینده مجلس از دانشگاه آزاد اسلامی پرند

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم از نزدیک در جریان مشکلات این دانشگاه قرار گرفت.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی پرند و رباط‌کریم معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم، نماینده مجلس را در جریان مشکلات قرار داد و گزارشی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه ارائه کرد.

موسوی‌نیا در ادامه به منظور دسترسی آسان دانشجویان به دانشگاه، پیشنهاد ایجاد یک ایستگاه مترو مقابل دانشگاه را مطرح کرد که نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان قول مساعدت برای پیگیری آن را داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته