دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قهرمانی به تهران رسید؛

نائب قهرمانی دانشگاه آزاد شهرکرد در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور

نائب قهرمانی دانشگاه آزاد شهرکرد در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان سراسر کشور به مقام نائب قهرمانی رسید.
کد خبر : 831934

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان سراسر کشور با شرکت ۱٠٠ نفر در قالب ۲۵ تیم به مدت سه روز در دانشگاه محقق اردبیل به کار خود پایان داد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر به آنا گفت: دانشجویان شهرکردی موفق شدند در مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ عنوان نائب قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهند.

علی همتیان عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها در بخش انفرادی، در دسته وزنی ۹۳کیلوگرم رده سنی آزاد، مهدی صالح پور مقام قهرمانی سوم در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ را به دست آورد.

وی افزود: در دسته وزنی ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی آزاد هم امین قادری در رشته پاورلیفتینگ مقام قهرمانی اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.

همتیان یادآور شد: در رشته پرس سینه هم، احسان توسلی مقام قهرمانی سوم را از آن خود کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: همچنین در دسته وزنی ۱۲۰- رده سنی آزاد، احسان توسلی مقام قهرمانی دوم در رشته پاورلیفتینگ را کسب کرد.

همتیان اضافه کرد: در دسته وزنی۱۲۰+ رده سنی آزاد هم، محمد حسن رئیسی در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ مقام قهرمانی سوم را به دست آورد.

وی بیان کرد: نتایج تیمی دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته پرس سینه، دانشگاه محقق اردبیل مقام اول، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مقام دوم و دانشگاه شهید چمران اهواز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسول گفت: در رشته ورزشی پاورلیفتینگ تیمی هم دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه محقق اردبیل به ترتیب موفق به کسب عناوین قهرمانی اول تا سوم شدند.
به گزارش آنا، مربیگری تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری را مهزیار انصاری دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد شهرکرد بر عهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته