دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حاشیه بازی پیکان و استقلال

تعجب سیلوا از تعویض/ درگیری مجتبی حسینی و مربی استقلال+ فیلم

تعجب سیلوا از تعویض  درگیری مجتبی حسینی و مربی استقلال+ فیلم
مدافع تیم استقلال تهران از تعویض در جریان بازی برابر پیکان متعجب شد.
کد خبر : 831659

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،تیم استقلال در بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

* رافائل سیلوا در اواسط نیمه دوم در حالی از ترکیب خارج شد که از این تغییر متعجب بود. او برای لحظاتی در زمین حضور داشت و متوجه دلیل تعویضش نمی شد. همین مساله باعث شد تا با تاخیر زمین بازی را ترک کند. او پیش از بازگشت به نیمکت برای لحظاتی با ساپینتو صحبت کرد تا دلیل تعویضش را جویا شود و پس از این گفتگو طرفین با یکدیگر دست داده و موضوع برطرف شد.

* ارسلان مطهری، مهاجم استقلال پس از تعویض از برف‌های کنار زمین برای شوخی با سیلوا استفاده کرد و با برف به پیراهن او کوبید.

* بازیکنان ذخیره تیم استقلال به دلیل وجود برف و شرایط نامناسب در زمین مسابقه حوالی نقطه کرنر برای بازی به گرم کردن مشغول شدند.

* محمد حسین مرادمند، مدافع مصدوم استقلال که در لیست بازی حضور ندارد در جریان نیمه دوم در ورزشگاه حضور پیدا کرد و از روی سکوها تماشاگر این بازی شد.

* در اواسط نیمه دوم سبحان خاقانی با ترک نیمکت به سمت سکوها رفت و در کنار سایر استقلالی‌ها قرار گرفت.

* در اواخر بازی مجتبی حسینی با روی ماتا، مربی استقلال درگیری لفظی داشت که با تصمیم بیژن حیدری هر دوی آن ها با کارت زرد جریمه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته