دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آستانه هفته بیستم لیگ برتر

وقتی برف و تعویق بازی استقلال باز هم به سود سرمربی پرسپولیس نمی‌شوند

وقتی برف و تعویق بازی استقلال باز هم به سود سرمربی پرسپولیس نمی‌شوند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که برنامه ریزی سازمان لیگ مطلوب تیمش نیست و یکی از گلایه‌های او این است که چرا اکثرا استقلال یک روز زودتر به میدان می‌رود و حالا در آستانه هفته بیستم باز هم برف و تعویق بازی باعث نشد تا خواسته گل‌محمدی اجرا شود.
کد خبر : 831541

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پیش یحیی گل محمدی با گلایه از برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعلام کرده بود که چرا بازی‌های ما باید بعد از بازی‌های استقلال و سپاهان برگزار شود. البته با بررسی دقیق ۱۹ هفته قبلی رقابت‌های لیگ برتر به این نتیجه می‌رسیم که همواره این طور که گل محمدی می‌گوید نبوده و در هفته‌های زیادی استقلال و سپاهان همزمان یا بعد از این تیم بازی کرده اند.

حالا با لغو بازی استقلال و پیکان خیلی‌ها تصور می‌کنند این هفته خواسته یحیی برآورده می‌شود، اما با توجه به اینکه قرار است بازی استقلال در ساعت ۱۴ فردا در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شود، بازهم پرسپولیسی‌ها با اطلاع از نتیجه بازی استقلال به میدان می‌روند و به نوعی خواسته سرمربی پرسپولیس برآورده نمی‌شود.

یحیی گل‌محمدی با این اعتراض احتمالاً تصور می‌کند که وقتی استقلال و سپاهان بازی‌های خود را می‌برند، فشار روحی بیشتری به بازیکنانش می‌آید.

البته این هفته سپاهان در دربی اصفهان به میدان می‌رود که این بازی فردای بازی پرسپولیس و هوادار برگزار خواهد شد، اما باز هم استقلال چند ساعت زودتر از پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

 معمولاً برگزارکنندگان رقابت‌های لیگ برتر چند هفته پایانی مسابقات را به طور همزمان برگزار می‌کنند تا تیم‌ها از نتایج همدیگر باخبر نباشند، اما یحیی گل محمدی در همان هفته هجدهم انتظار داشت بازی‌های مدعیان قهرمانی به صورت همزمان برگزار شود و یا حداقل این‌طور نباشد که پرسپولیس هر هفته بعد از استقلال و سپاهان به میدان برود.

گفتنی است با توجه به اینکه دیدار‌های استقلال و پرسپولیس هر دو فردا برگزار می‌شود، شبکه سوم سیما این دو بازی را برای هواداران تیم به صورت زنده روی آنتن خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته